تیونر مطرح آمریکایی از غول 6 چرخ «فورد» رونمایی کرد

پرشین خودرو: هنسی از پیکاپ جدید ۶ چرخ خود به نام ولوچی رپتور، بر پایه‌ی فورد F-150 رپتور، رونمایی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، تیونر آمریکایی معروف هنسی، نمونه‌ی 6×6 ارتقا یافته‌ی نسل دوم فورد F-150 رپتور را معرفی کرد. تغییرات این خودرو علاوه بر محور سوم و فضای بار طویل‌تر، شامل: سپر جلو به صورت یکپارچه با بول، چهار مه شکن بالای شیشه‌ی جلو و رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی است. از طرفی استفاده از محور عقب قفل شونده به همراه سیستم تنظیم ارتفاع، این خودرو را به یک مدل آفرود تبدیل می‌کند.

 

velociraptor

 

در بخش فنی نیز، از همان پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری اکوبوست V6 رپتور استفاده شده که قادر به تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۱ نیوتن‌متر گشتاور است، این قدرت توسط یک جعبه دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی اتوماتیک به هر ۶ چرخ خودروی یاد شده انتقال پیدا می‌کند. البته هنوز تاثیر محور سوم بر روی عملکرد این خودرو مشخص نیست.

 

velociraptor

 

اگر ۴۵۰ اسب بخار شما را راضی نمی‌کند، برای خریداران یک بسته‌ی ارتقای قدرت به نام HPE600 در نظر گرفته شده است که توسط توربو‌های بزرگتر، اگزوز استیل ضدزنگ و کامپیوتر مرکزی از نو برنامه‌ریزی شده، قدرت همان پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری را تا ۶۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. بقیه‌ی امکانات اضافه‌ی قابل سفارش برای این خودرو، شامل: ترمز‌های برمبو برای هر ۶ چرخ، رینگ‌های بزرگ‌تر، سفارشی سازی اتاق خودرو و حتی بدنه‌ی دارای زره است.

 

velociraptor

 

این خودرو هم‌اکنون از سایت هنسی و فورد در قسمت فروشندگان قابل سفارش بوده و قیمت آن بدون هیچ‌کدام از بسته‌ها و امکانات ذکر شده، معادل ۲۹۵,۰۰۰ دلار است. بسته‌ی HPE600 به این قیمت، ۲۲,۵۰۰ دلار دیگر اضافه می‌کند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 61810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha