کد خبر 61837
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
«جی.ام.سی» از پیکاپ جدید خود رونمایی کرد

پرشین خودرو: جی‌ام‌سی از نسخه‌ی لیمیتد ادیشن پیکاپ Sierra All Terrain رونمایی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت جی‌ام‌سی مدل ۲۰۱۷ از پیکاپ Sierra HD All Terrain X را معرفی کرده است. این خودرو توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است و این خود دلیلی شده است تا به بررسی دقیق‌تر این خودرو بپردازیم.

 

جمس

 

مدل لیمیتد ادیشن در کنار سایر مدل‌های سیرا مانند مدل کانیون و سیرا ۱۵۰۰ به تولید خواهد رسید. این مدل قدرت بسیار بالایی دارد و پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی آن با ۶ لیتر حجم می‌تواند ۴۴۵ اسب بخار قدرت و گشتاور باور نکردنی ۱۲۳۳ نیوتون‌متر را تولید کند. 

 

جمس

 

در کنار این افزایش قدرت، مدل All Terrain X بهینه‌سازی‌های دیگری را نیز که شامل تغییرات ظاهری هستند، به خود دیده است. این مدل به تایرهای دوراتک (Duratec) با درجه بندی MT مجهز شده است که با آج‌های خاص خود، عملکرد و قابلیت خاج جاده‌ای بالایی را به نمایش می گذارند.

جلوپنجره‌ی این مدل به رنگ بدنه رنگ‌آمیزی شده است و در نقاط مختلف نیز نشان All Terrain به چشم می‌خورد. دستگیره‌ی درها، سپر، زه‌های جانبی، ستون B و سینی زیر خودرو نیز به رنگ مشکی رنگ شده‌اند.

آینه‌های این خودرو از نوع تا شونده‌ی برقی با قابلیت تیره شدن خودکار و مجهز به گرمکن هستند و آن‌ها نیز به رنگ مشکی رنگ شده‌اند.

 

جمس

 

اگر این موارد رضایت شما را جلب نمی‌کنند، جی‌ام‌سی این خودرو را به همراه پلکان جانبی ۴ اینچی و تودوزی داخلی به رنگ‌های مشگی Onyx و سفید Summit عرضه می‌کند. در بخش امکانات ایمنی و کارایی، این سوپر وانت به امکاناتی مانند سیستم کمکی پارک عقب، سیستم تعلیق تقویت شده برای آفرود، محافظ کف خودرو، گرمکن فرمان و پوشش کف خودرو از انواع مقاوم در برابر کثیفی مجهز شده است. 

 

جمس

 

در داخل کابین، جی‌ام‌سی سیرا All Terrain X جدید مجهز به سیستم ارتباطی و رسانه‌ای جی‌ام‌سی با نام GMC IntelliLink شده است که یک نمایشگر ۸ اینچی رنگی دارد. در این مدل امکان قفل کردن درب محل بار از روی ریموت نیز وجود دارد. امکانات دیگر شامل دوربین دید عقب، صندلی‌های چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر بی سیم و سیستم Teed Driver شده است.

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha