کد خبر 61892
۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
آیفون7 باز هم منفجر شد+عکس

پرشین خودرو: بعد از اتفاقات عجیب برای گلکسی نوت 7 سامسونگ حالا نوبت آیفون 7 اپل است تا برای دومین بار منفجر شده و آسیبی جدی به خودروی مالک خود بزند.

به گزارش «پرشین خودرو»، اپل در حال شادی پس از اتفاقات مختلف برای گلکسی نوت ۷ و منتظر کاربران این گوشی بود تا به سمت خرید آیفون‌های جدید این شرکت بیایند، به نظر می‌رسد خود اپل نیز از این گزند در امان نمانده تا شاهد آتش گرفتن گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیز باشیم.

هر چند این اتفاقات در حال حاضر به چند مورد خلاصه می‌شوند اما بهتر است در این شرایط پیشگیری‌های لازم صورت بگیرد تا شاهد گسترده شدن اتفاقات نباشیم.

آخرین اتفاق مربوط به گوشی آیفون ۷ است که مالک آن تنها ۷ روز قبل آن را خریداری کرده است. همچنین او مدعی است از شارژر غیر اپلی نیز استفاده نکرده است تا مشکلی برای مدار باتری آن پیش بیاید. به هر حال انفجار گوشی و آتش‌سوزی آن باعث شده تا خوردوی این فرد با سوختگی داخلی مواجه شود.

البته در رابطه با این موضوع باید اندکی صبور بود و منتظر ماند تا اپل خود نیز این مشکل را بررسی کرده و دلیل آن را بیان کند. با این حال به نظر می‌رسد اوضاع قبل ار خارج شدن از کنترل اپل نیاز به بررسی دارد.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha