کد خبر 61896
۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۵
درخواست شاکیان سعید طوسی

پرشین خودرو: شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.

به گزارش »پرشین خودرو»، خبرگزاری قران (ایکنا) امروز جمعه نوشت: براساس اعلام یک منبع آگاه، جمعی از شاکیان پرونده سعید طوسی، در حال تهیه نامهای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانههای معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شدهاند.

به گزارش عصرایران، خبرگزاری قرآن (ایکنا) اضافه کرد: گفته میشود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانههای بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.

به نوشته ایکنا،  اتهاماتی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا مطرح شده که سعید طوسی نیز با صدور بیانیه ای همه اتهامات علیه خود را رد کرد.

سعید طوسی گفته بود:" مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد".

درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha