افزایش فروش خودرو؛ تغییر افکار جامعه را نشان می دهد

پرشین خودرو: چشم انتظار بودن مردم برای ارزان شدن خودرو در بازار و یا ورود خودروهای ارزان قیمت به ایران، کمی طولاتی تر از آن خواهد بود که سابق بر این گمان می کردند.

علی شکوهی معاون بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب گفت: متاسفانه در سال 94 تفکر مردم بین دوراهی قرار گرفته بود یعنی این امید را داشتند که دلار ارزان شده و قیمت خودرو نیز کاهش می یابد و البته گروهی نیز در فکرشان ورود خودروهای خاص از برندهای خاص را تصور می کردند و هر دوی این افکار موجب می شد تا خرید خودرو در سال گذشته کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در ابتدای سال 95 این افکار جای خود را به واقعیت هایی داد که با افکار سال قبل قابل قیاس نبود و همه به این نتیجه رسیدند که دلار نیز ارزان نمی شود و در چند سال آینده از ورود خودروهای خاص و جدید خبری نخواهد بود. این مطلب را حتی در قراردادهای جدید بسته شده با رنو، پژو و سیتروئن نیز به وضوح می توان دید.

شکوهی افزود: نتیجه این افکار و این واقعیت ها موجب شد تا تقاضا در بازار خودروی 95 بالا رود اما این افزایش تقاضا به علاوه انباشته شدن نیاز خرید خودرو در سال 94 بود که به 95 رسیده بود.

وی مهمترین عامل خیز مردم برای خرید یک برند خاص را فروش مناسب به همراه مشوق های گوناگون بیان کرد و گفت: بعد از این دو شرطی که گفتم، موجود بودن خودروی فروخته شده برای تحویل به مشتری نیز می تواند در خرید مردم تاثیرگذار باشد.
 


خدمت رسانی به DS با توان میتسوبیشی


معاون بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران در مورد بحث خدمات پس از فروش محصولات مختلف دو برند میتسوبیشی و DS در ایران نیز گفت: یکی از مواردی که در گروه آرین به عنوان سرلوحه کار ما قرار دارد، صداقت است یعنی ما به هیچ عنوان برای افزایش فروش خود به مردم دروغ نمی گوییم.

وی ادامه داد: ما تا زمانی که به نقطه مناسب برای ارائه خدمات به مشتریان نرسیم، اطلاع رسانی نمی کنیم به همین دلیل بود که در 4 ماه اول سال جاری هیچگونه تبلیغی از DS در کشور ندیدید زیرا هنوز برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود آماده نبودیم.

شکوهی افزود: در مورد خدمات پس از فروش میتسوبیشی که نمایندگان ما در سراسر کشور حضور دارند و از همان اولین روزی که DS را به اولین مشتری فروختیم نیز تمام نمایندگان میتسوبیشی موظف شدند تا به DS نیز خدمات ارائه دهند.

برند DS به دنبال مشتریان خاص

معاون بازاریابی گروه آرین موتور در مورد تفاوت تبلیغات برند DS در ایران نسبت به سایر برندهای حاضر گفت: ما عقیده داریم که مشتریان برند DS خاص هستند و باید در مجامع و گروه های هدف خاص به دنبال ایشان گشت و تبلیغ کرد بنابراین در یک جامعه هدف که از قبل برای خود مشخص کرده ایم مانند پزشکان و مهندسان، تبلیغات خود را آغاز کردیم و خوشبختانه از این تبلیغات خاص نیز جواب خوبی دریافت کرده ایم.

وی استفاده افراد خاص از یک برند را نشان دهنده تفاوت محصولات برند با سایر خودروهای موجود دانست.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha