کد خبر 61943
۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
درخواست از عکاس لاشه یوزپلنگ!

پرشین خودرو: معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: هیچ اتهامی متوجه این افراد نخواهد بود و لذا به جاست که بدون هرگونه نگرانی اطلاعاتی که در زمینه تصویر لاشه دارند را با سازمان حفاظت محیط زیست در میان بگذارند.

به گزارش «پرشین خودرو»، طی ساعات گذشته تصویری از لاشه یک یوزپلنگ آسیایی در فضای مجازی منتشر شد که توضیحات ذیل آن حکایت از احتمال کشته شدن یک یوز در میامی عباس‌آباد استان سمنان در روز گذشته (30 مهر) داشته است.

بهرامعلی ظاهری، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان ضمن اظهار بی‌اطلاعی از کشف لاشه یوزپلنگ طی روزهای گذشته در استان سمنان به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم گفت: لاشه‌ای که در عکس دیده می‌شود مربوط به یوزپلنگی است که دستکم 20 روز از مرگش گذشته است و نمی‌تواند مربوط به روزهای گذشته باشد.

وی از عکاسان این عکس یا کسانی که از محل لاشه اطلاع دارند خواست نشانی محل کشف لاشه را در اختیار اداره کل محیط زیست استان سمنان قرار دهند و تضمین کرد: هیچ اتهامی متوجه این افراد نخواهد بود و لذا به جاست که بدون هرگونه نگرانی اطلاعاتی که در زمینه تصویر لاشه دارند را با سازمان حفاظت محیط زیست در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha