ایساکو متولی «کنکور خدمات پس از فروش» می شود

پرشین خودرو: آزمون مهارت‌ سنجی پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو با هدف ارتقاء سطح خدمات برگزار خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو» شهریار سلطانی با ضمن بیان این مطلب گفت: با ورود خودروهای جدید به بازار ایران شرایط بازار خدمات پس از فروش خودرو نیز متناسب با این خودروها متحول خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایساکو با برگزاری آموزش‌های دوره‌ای و گرفتن آزمون سعی در ارتقاء کیفی سطح خدمات در نمایندگی‌های مجاز دارد، خاطرنشان‌ کرد: در آزمون سال گذشته در این زمینه برگزار شد ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان نمره قبولی را کسب کردند، ۳۷ درصد نیز نیاز به بازآموزی داشته و ۳ درصد نیز مردود شدند.

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو ادامه داد: در آزمون سال جاری نیز که روزهای پایانی این هفته برگزار خواهد شد پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش که نمره قبولی را کسب نکنند باید در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و مهارت‌های خود را ارتقاء دهند. در غیر این صورت از سیستم خدمات پس از فروش خارج خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر برگزاری آزمون‌های دوره‌ای و نظارت بر عملکرد خدمات پس از فروش در چند حوزه از جمله بازرسی حضوری از نمایندگی، نظرسنجی از مشتریان و بازرسی نامحسوس در قالب مشتری صورت می‌گیرد.
 

 

سلطانی با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته از ابتدای امسال ۱۵ نمایندگی متخلف لغو امتیاز شده و مجوز فعالیت ۱۸ نمایندگی نیز تعلیق شده است تصریح کرد: ورود خودرو سازان خارجی به ایران فرصت مناسبی برای خودرو سازان ایرانی است که سیستم‌های خود را به روز کرده و ارتقاء دهند. در حال حاضر نیز ۹۵ درصد استاندادر در حال اجرا در ایساکو با استانداردهای شرکت پژو- سیتروئن مشابه است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزیابی‌های خود از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران خدمات وارد کنندگان خودرو و تولید کنندگان را در کنار هم ارزیابی و با یکدیگر مقایسه می‌کند در حالی که تعداد خودروهای وارداتی عرضه شده و سایر نمایندگی ‌های خدمات پس از فروش آن‌ها از نظر کمی به هیچ وجه قابل مقایسه با خودرو سازان داخلی نیست.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 61997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    برخورد قاطع با نمایندگان متخلف وسود جو باعث افزایش سطح خدمات نمایندگی ها و رضایتمندی مشتریان وجذب مشتریان جدید برای ایران خودرو را به دنبال خواهد داشت...