برای حضور در جمع ٣شركت اول بازار ایران برنامه داریم+عکس

پرشین خودرو: شركت كامیون و اتوبوس مان به دنبال حضور در جمع سه شركت اول خودروهای تجاری بازار ایران در بخش بار و مسافر است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، هاینس یورگن لوو(Heinz-Jurgen Low) عضو هیات مدیره مان آلمان، در چهاردهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری، با بیان این مطلب گفت: ما با بهبود کیفیت و راه حل های نیرومندتر و مقرون به صرفه به بازار ایران باز گشته ایم.

 


به گفته وی، در حال حاضر علاوه بر اتوبوس های بین شهری که در داخل ایران تولید می شود برای تولید کامیون های "مان" در ایران برنامه داریم.
 

 

در ادامه این نشست، محمدعلی کریمی مدیرعامل شرکت یاوران خودرو شرق واردكننده و بدنه ساز اتوبوس های مان در ایران، گفت: برنامه تولید اتوبوس در سال جاری به 100 دستگاه خواهد رسید و علاوه بر آن به دنبال آغاز تولید اتوبوس گازسوز مان در ایران هستیم.

وی با بیان اینكه 50 درصد قطعات اتوبوس های مان ساخت داخل است، قیمت این اتوبوس های بین شهری را 720 میلیون تومان اعلام کرد و از شرایط فروش به صورت 60 درصد نقد و 40 درصد اقساط خبر داد.
 

 

همچنین سعید رمضان مدیرعامل شیران دیزل موتور نماینده كامیون های مان در ایران، گفت: ورود دوباره "مان" به بازار كشور اجازه می دهد تا نوسازی مورد نیاز بخش تجاری محقق شود.

وی در گام اول از ورود كامیون كشنده های تی.جی.ایكس ١٨.٤٠٠ و ١٨.٤٤٠ با قیمتی بین ٤٠٠ تا ٥٢٠ میلیون تومان خبر داد.

یادآور می شود كه چهاردهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری تا 9 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

 

 

 
 
 
 
 
برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 62167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha