قطعات خودرو شناسنامه‌دار می شوند

پرشین خودرو: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارتقاء احساس امنیت دستاورد مبارزه با جرایم و متخلفان است ، گفت: مبارزه با قاچاق و سرقت از اولویت های ناجا است و نیروی انتظامی در این راستا سیاست های راهبردی را دنبال و اجرایی می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار حسین اشتری در نشست با وزیر صنعت و معدن و تجارت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مبارزه جدی با پدیده قاچاق، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است، چرا که قاچاق به بدنه اقتصادی کشور صدمات جبران‌ناپذیری وارد می کند.

وی افزود: عزم و اراده مبارزه با قاچاق در نیروی انتظامی وجود دارد اما در این مسیر مشکلاتی است که باید مرتفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در فرایند مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان باید خلاء های موجود احصاء و برخی موانع قضائی نیز مرتفع شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق نیازمند عزم همگانی است، خاطر نشان کرد: تعامل نیروی انتظامی، وزارت صنعت و همچنین اصناف نقش موثری در هماهنگی بین بخشی و مبارزه با قاچاق دارد.

سردار اشتری، مبارزه و کاهش سرقت را نیز از برنامه های اولویت‌دار نیروی انتظامی معرفی و بیان کرد: در راستای کاهش سرقت، نیروی انتظامی سیاست ها و برنامه هایی را دنبال می کند، اجرای طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو و یا وسایل دیگر یکی از این طرح ها است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: کاهش جرایم به ارتقای احساس امنیت در جامعه منتج می شود و در راستای تقویت امنیت، نیروی انتظامی با استفاده از تمام توان و ظرفیت ورود می کند.

منبع: ایسنا

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 64004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha