تست درایو تیگو 7 توسط خبرنگاران رسانه های تخصصی خودرو

پرشین خودرو: مدیران فروش شرکت چری مادر از ورود چند دستگاه تیگو 7 محصول جدید چری به ایران برای تست توسط خبرنگاران ایرانی خبر دادند.

به گزارش «پرشین خودرو» مدیر فروش شرکت چری مادر در مراسم رونمایی از فیست لیفت چری ضمن اعلام این مطلب گفت: تیگو 7 جدیدترین محصول برند چری در 4 ماهه گذشته در چین رونمایی و مورد استقبال بی مظیر چینی ها قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این خودرو از روی خودروی مفهومی TX ساخته شده و توانسته استاندارد اروپا را نیز دریافت کند.
این مدیر شرکت چری از برنامه چری مادر برای افزایش تولید این خودرو خبر داد و افزود: در  ماه های گذشته و بعد از معرفی این محصول به بازار چین، تقاضا به قدری افزایش پیدا کرد که چری توان پاسخگویی به همه نیاز داخلی را نداشت بنابراین تصمیم گرفتیم تا با افزایش تیراژ، محصول تیگو 7 را در سال پیش روی به سایر بازارهای خود نیز معرفی کنیم.


وی تصریح کرد: مطمئنا وقنی چنین محصول با کیفیتی تولید می شود، تمام بازارهای برند را پوشش خواهد داد و ایران نیز یکی از بهترین بازارهای چری است.
مدیر فروش کمپانی چری با اشاره به مناسب بودن تیگو 7 برای بازار ایران گفت: این محصول نیازهای ایرانیان را پاسخ می دهد و در آینده ای نزدیک چند دستگاه از این خودرو برای تست توسط خبرنگاران تخصصی خودرو به ایران وارد خواهد شد.


 

کد خبر 64824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha