کد خبر 65575
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
تسلا نتوانسته اهداف فروش را برآورده کند

پرشین خودرو:با وجود اینکه تسلا نتوانسته اهداف فروشش در سال ۲۰۱۶ را برآورده کند اما تقاضا برای مدل 3 بسیار بالا بوده و در تامین آنها به مشکل خورده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، تسلا در اوایل سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که قصد دارد ۹۰۰۰۰ خودروی جدید را تا پایان سال به فروش برساند. البته این کمپانی توانسته به مرز آنچه در نظر داشته است نزدیک شود.

طبق گزارش‌ها، تسلا در سال ۲۰۱۶ توانسته است ۸۳۹۹۲ خودروی برقی بفروشد. گویا این کمپانی می‌توانسته فروش بیشتری نیز داشته باشد اما در زمان ساخت بعضی از محصولات به مشکل برخورده که باعث شده نتواند تقاضا برای خودروهایش را تامین کند.

با این حال کافی است که به آمارها نگاهی انداخت تا متوجه شد که تسلا در حال رشد بوده و توانسته آمار فروشش را افزایش دهد. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ توانست ۵۰٫۵۸۰ خودرو بفروشد که در سال ۲۰۱۶ به این آمار نزدیک به ۳۳٫۰۰۰ خودرو افزوده شده است.

در حال حاضر کمپانی تسلا با برآورده ساختن تقاضاها دست و پنجه نرم می‌کند. البته تقاضاها بیشتر برای خودروی مدل 3 تسلا است که تاکنون چهارصد هزار نفر در پیش‌فروش این محصول شرکت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که تسلا سال پرکاری را پیش رو دارد زیرا باید تقاضاهای موجود را برآورده سازد. انتظار می‌رود ارسال خودروها به سال ۲۰۱۸ موکول شده و تولید نیز از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز شود.

کمپانی تسلا نیاز دارد تا ظرفیت تولید خود را به دو یا حتی سه برابر افزایش دهد تا بتواند درخواست‌ها را برآورده سازد. این کمپانی در حال حاضر ۲ میلیارد دلار از سهام خود را فروخته تا بتواند کارخانه‌ای برای ساخت محصولاتش بسازد که البته گفته شده است خط تولید از ربات‌ها استفاده خواهد کرد تا بتواند تقاضاهای موجود را تامین کند.

انتظار می‌رود که با آغاز سال ۲۰۱۷، کمپانی تسلا ۶۴۵۰ خودرو را به مشتریانش تحویل دهد. البته با توجه به تقاضاهای موجود، این میزان بسیار ناچیز به شمار می‌رود.

منبع: زومیت

کد خبر 65575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha