کد خبر 65785
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
آلودگی هوا مدارس ابتدایی را تعطیل كرد

پرشین خودرو:پایداری هوا موجب شد دوازدهمین روز هوای ناسالم در آسمان تهران به ثبت برسد. دیروز نیز میانگین شاخص هوا روی عدد ۱۳۰بود. از سویی شاخص ۲۴ ساعته تا ساعت ۸ امروز عدد ۱۴۰ است.

به گزارش «پرشین خودرو»، همچنین آسمان شهرهای اصفهان، ارومیه، كرج،‌تبریز و بوشهر آلوده و صحنه انباشت آلاینده های جوی است. از ابتدای زمستان سال جاری تاكنون هوای تهران ۷روز سالم، ۹روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳روز ناسالم برای همه بوده است.

به گزارش شركت كنترل كیفیت هوای تهران، نتایج پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد بر برقراری شرایط جوی پایدار در روز جاری (یكشنبه) دلالت می کند. با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز دوشنبه، وزش باد با بزرگی بین 3 تا 4متر بر ثانیه در برخی ساعات به ویژه دربعدازظهر پیش بینی می شود. همچنین طی دو روز آینده دما افزایش نسبی خواهد یافت. بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، در روز جاری(یكشنبه) شرایط نامطلوب کیفی هوا برای افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تداوم دارد و شرایط هوایی به آستانه شرایط ناسالم برای عموم برسد.

آلودگی هوا مدارس ابتدایی را تعطیل كرد

با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوا، مدارس ابتدایی تهران به جز شهرهای دماوند و پردیس و فیروزکوه امروز یكشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است. همچنین براساس مصوبات این کمیته، امروز و فردا معادن شن و ماسه تهران نیز فردا تعطیل است. و طرح ترافیک فروخته نخواهد شد. همچنین طرح ترافیك در محدوده طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد.
 

کد خبر 65785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha