تولید میتسوبیشی لنسر در آگوست 2017 متوقف می شود

پرشین خودرو:میتسوبیشی، قبل از شروع نمایشگاه دیترویت از توقف تولید خودروی لنسر در آگوست سال جاری خبر داد، طبق گزارش هنوز جایگزینی برای این خودرو در نظر گرفته نشده است.

پیش از شروع نمایشگاه خودروی دیترویت، در هفته‌ی پیش‌رو، دان سووارگین، مدیرعامل میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی، اعلام کرد که شرکت متبوع وی تولید خودروی لنسر را در ماه آگوست سال جاری متوقف خواهد کرد.

طبق گزارش اتونیوز، این تصمیم قبل از تصاحب میتسوبیشی توسط نیسان، به علت رسوایی سوخت این شرکت در خودروهای سواری، اتخاذ شده است. همچنین بعد از این اتفاق، تولید لنسر اوولوشن نیز متوقف شد و در سال ۲۰۱۶ فروش خودروهای این خودروساز در ایالات متحده با کاهش ۱۹ درصدی به حدود ۱۴ هزار دستگاه رسیده است.

 

میتسوبیشی

 

بر خلاف انتظار، میتسوبیشی به جای عرضه‌ی سدان جایگزین برای مدل لنسر، با تمرکز بیشتر بر کراس‌اوورهای خود و رونمایی از نسل جدید ASX و اوتلندر اسپرت، سعی دارد در بازار خودرو سر‌پا بماند.

این خودروساز یک کراس‌اوور برای رقابت با خودروی نیسان قشقایی معرفی خواهد کرد. این خودرو بین مدل‌های اوتلندر که اندازه‌ی اتاق آن بزرگتر خواهد شد و ASX که کوچک‌تر خواهد شد، قرار می‌گیرد. نسل جدید این دو خودرو در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد.

دان سووارگین، در صحبت با اتونیوز اعلام کرد:

نام نهایی این خودرو هنوز مشخص نشده است. پیشرانه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، توربوشارژر خواهد بود و از فناوری‌های «دوستانه» بهره خواهد برد. صادقانه بگویم، طبق تجربه‌ای که در طول بررسی آن داشتم، این وسیله‌ی نقلیه، بهترین خودرویی خواهد بود که میتسوبیشی تا به حال تولید کرده است.

منبع: زومیت

کد خبر 65841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha