برترین خودروهای مفهومی‌ نمایشگاه دیترویت 2017 (+عکس)

پرشین خودرو:نمایشگاه بین المللی خودرویی دیترویت به عنوان اولین رویداد بزرگ خودرویی سال 2017 آغاز به کار کرد تا باز هم مفاهیم جذاب و نمونه‌های عجیبی به جهان معرفی شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این نمایشگاه مدل‌های مفهومی جدید بازهم موفق عمل کرده توانستند چشم‌ها را به خود خیره کنند.

 همان‌طور که پیشتر مطرح شد در این نمایشگاه شاهد رونمایی نسل‌های جدید وپرفروش‌ترین سدان ها در آمریکا مانند تویوتا کمری و جایگزین لکسوس LS بودیم.

از شورولت تراورس جدید گرفته تا مینی ون هوندا اودیسه نیز در این رویداد دیده شدند.اما از جالب‌ترین کانسپت‌های مطالعاتی این نمایشگاه نیز می‌توان به خودروهایی مانند آئودی Q8 و میکروباس فولکس‌واگن ID اشاره کرد

نیسان -وی‌-موشن ۲

برترین مفهومی‌های دیترویت 2017 (به روایت تصویر)

فرضیه‌ی سیر تکاملی تنها محدود به علم نیست. طرح مفهومی جدید شرکت نیسان با نام وی‌-موشن ۲ ، همانند نسل جدید ماکسیما و مورانو، موجب بهبود قابل توجه طراحی وی-موشن این برند شد. در کنار معرفی آخرین طراحی شرکت نیسان، طرح مفهومی وی-موشن ۲، نمایی از نسل بعدی سدان متوسط آلتیما خواهد بود.

اینفینیتی QX50

برترین مفهومی‌های دیترویت 2017 (به روایت تصویر)

در QX50 تلاش شده تا ظرافت زبان طراحی جدید اینفینیتی برای مدل‌های تولیدی آینده نشان داده شود. ویژگی‌های طراحی این کانسپت شامل خطوطی عضلانی و خطوطی سیال می‌شود که با هدف ارائهٔ استایلی پویا طراحی شده است.

داخل خودرو نیز دارای طراحی راننده محور بوده و با آمیزه‌ای از طراحی مترقی و سطح بالایی از مدرن بودن، بازتابی از طراحی بیرونی را به نمایش می‌گذارد. اینفینیتی قصد دارد با این طراحی داخلی، طرح‌های معمولی و متعارف را به چالش بکشد.

آئودی Q8

برترین مفهومی‌های دیترویت 2017 (به روایت تصویر)

آئودی این مدل مفهومی را «پروژه‌ی نزدیک به تولید» می‌نامد که جادار بودن یک خودروی SUV را با استایل و المان‌های طراحی یک خودروی کوپه در هم می‌آمیزد. در توصیف شاسی‌بلند یاد شده آمده که Q8 بین یک شاسی‌بلند سنتی و یک اسپورت کوپه قرار می‌گیرد.

 ون خودران و الکتریکی فولکس‌واگن

برترین مفهومی‌های دیترویت 2017 (به روایت تصویر)

این خودرو به صورت الکتریکی ارائه می‌شود و قدرتی برابر 369 اسب‌بخار دارد و می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی حدود 600 کیلومتر را بپیماید. این خودرو که "I.D باز" نام دارد، در نمایشگاه موتوری 2017 معرفی شد و یک خودروی عمومی برای روزهای مدرن محسوب می‌شود.

لکسوس UX

برترین مفهومی‌های دیترویت 2017 (به روایت تصویر)

گفته می‌شود این مدل الهام‌بخش محصولات آینده در گروه کراس‌اوورهای لوکس و جمع‌وجور بوده و در حقیقت زاویه دید این خودروساز را به تصویر می‌کشد. البته اگر قرار به تحقق چنین چیزی باشد، قطعاً باید یکسری از موارد اغراق‌آمیز در این اتومبیل حذف شده و جای خود را به جایگزین‌های کاربردی‌تر بدهند.

منبع:عصرایران

کد خبر 65995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha