راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک در بجنورد  کنترل ترافیک

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور خراسان شمالی از راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در بجنورد خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ اسپیدکار در نشست خبری اظهار کرد: برای کنترل ترافیک در بجنورد همه مسئولان مصمم به ایجاد این مرکز هستند، بنابراین امیدواریم این امر طی سال جاری عملیاتی شود. راه اندازی این مرکز نیازمند زیرساخت های اولیه همانند فضای فیزیکی و فیبر نوری است.

این مسئول با بیان اینکه طی سال جاری انتقال خودرو های متخلف به پارکینگ چهاردرصد کاهش یافته است، افزود: امسال 3534 خودرو به پارکینگ منتقل شده است.

وی با اشاره به انتقال ۱۱ هزار و ۳۸۱ موتورسیکلت به پارکینگ، یادآورشد: طی سال جاری انتقال موتورسیکلت به پارکینگ از کاهش هشت درصدی برخوردار است.

اسپیدکار با اشاره به کاهش ۲۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۳۳ فقره و امسال نیز ۲۵ مورد تصادف منجر به فوت در استان اتفاق افتاده است. امسال ۲۶ نفر در استان براثر تصادف جان خود را از دست داده اند، که ۱۰ نفر عابر پیاده، سه نفر سرنشین و ۱۳ نیز راکب موتور سوار بودند.

وی با بیان اینکه امسال تصادفات جرحی با ۱۴ درصد افزایش به 1825 مورد رسیده است، گفت: طی سال گذشته 1603 تصادف جرحی در استان رخ داده است. بیشترین تصادفات با ۶۱ درصد مربوط به خودروهای سواری و ۲۲ درصد نیز مربوط با موتورسیکلت ها است.

اسپیدکار با اشاره به اینکه در مجموع تصادفات در استان ۱۸ کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: توجه نکردن به جلو، رعایت نشدن فاصله طولی و رعایت نشدن حق تقدم از علل عمده تصادف های درون شهری است.

وی عنوان کرد: طی سال جاری ۱۵ هزار و ۲۹۱ گواهینامه جدید صادرشده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 66324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha