گزارش آبی پوشان شمال به معاون وزیر صنعت و مدیرعامل ایران خودرو

پرشین خودرو، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت كه برای بازدید و افتتاح چند واحد صنعتی به مناسبت ایام الله دهه فجر به استان مازندران سفر كرده است، از شركت ایران خودرو خزر بازدید كرد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با همراهی مهندس هاشم یكه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسین نجاری، مدیرعامل ساپكو و محمد محمدپور، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از خط تولید محصولات ایران خودرو در بابل بازدید كرده و در جلسه ای با مدیران این خودروسازی، به بررسی شرایط و عملكرد آن پرداختند.



مهندس صالحی نیا در این جلسه وضعیت تولید در ایران خودرو خزر را مطلوب توصیف كرد و گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی علاوه بر افتتاح چند واحد جدید، تعدادی از بنگاه های تولیدی استان مازندران را نیز بازدید كردیم كه در این میان ایران خودرو خزر با توجه به حركتی كه در سایر صنایع منطقه ایجاد كرده، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: در جریان بازدیدهای امروز با تعدادی از قطعه سازان استان مازندران دیدار و گفت وگو داشتیم و مباحث توسعه ای صنعت خودرو و قطعه سازی در این استان مطرح شد. در این گفت وگو مشخص شد كه صنعتگران استان از نقش آفرینی ایران خودرو خزر در حركت و رونق صنایع منطقه رضایت دارند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری كرد این روند مطلوب همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این جلسه گفت: ایران خودرو در كشور و خاورمیانه به عنوان یك بنگاه تولیدی پیشرو و برتر مطرح شده است اما این به معنای این نیست كه ما می خواهیم در همین نقطه بمانیم و به جایگاه فعلی بسنده كنیم.

مهندس یكه زارع افزود: با جدیت در تمامی حوزه های مرتبط كاری برای پیشرفت و توسعه برنامه داریم و در این میان ایران خودرو خزر به عنوان یكی از اعضای مهم خانواده گروه صنعتی ایران خودرو می تواند بازوی اجرائی قوی برای دست یافتن به اهداف ما باشد.

مدیر عامل ایران خودرو خزر نیز در این جلسه گزارشی از عملكرد و شرایط این شركت ارائه كرد و گفت: در حالی كه تیراژ تولید ایران خودرو خزر در كل سال پیش 24هزار و 820دستگاه بوده است، این شركت موفق شده تا پایان روز 17بهمن ماه امسال 27هزار و 500دستگاه خودرو تولید كند.

سید امید حسینی نژاد با بیان اینكه ركورد تولید در این سایت خودروسازی در سال 93 با تیراژ 25هزار و 180 خودرو بوده، اعلام كرد: با حمایت های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ خط تولید این خودروسازی در شمال كشور ركورد تولید سالانه را شكسته است.

وی به دریافت گِرید A كیفیت از شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران برای ایران خودرو خزر نیز اشاره كرد و افزود: این شركت خط قرمز مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص عدم تولید خودرو با كسری قطعه را نیز رعایت كرده و همچنین به دلیل فعالیت مطلوب در منطقه محروم، معافیت ده ساله مالیاتی را نیز كسب كرده است.

کد خبر 67839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha