کد خبر 68099
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
قیمت بلیت اتوبوس عید امسال افزایش نمی‌یابد

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری کشور اعلام کرد که قیمت بلیت ناوگان اتوبوسرانی در ایام نوروز افزایش نمی یابد و رویه‌ نوروز سالهای گذشته، امسال انجام نمی شود.

به گزارش پرشین خودرو، احمدرضا عامری  خبر داد: قیمت بلیت اتوبوس در طی ایام نوروز و در هیچ مسیری افزایش نمی‌یابد و مسافران با قیمت کنونی می‌توانند بلیت نوروزی را هم خریداری کنند. بنابراین رویه ای که ایام نوروز سالهای قبل وجود داشت و بدلیل یک سر خالی بودن اتوبوسها، ۲۰ درصد به قیمت افزوده می شد، امسال انجام نمی شود.

وی ادامه داد: اتحادیه تعاونی های مسافری تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت ندارد ضمن اینکه بازار هم کشش رشد قیمت را نداشته و برخی مسافران توانایی پرداخت افزایش هزینه ها را ندارند.

عامری اظهار داشت: عدم افزایش در قیمت بلیت اتوبوس نسبت به سال ۹۴ در شرایطی انجام می شود که هزینه حمل و نقل مسافر در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اما اتحادیه برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت ندارد.

به گفته رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری، سرویس دهی ناوگان حمل و نقل جاده ای متناسب با تقاضا افزایش می‌یابد و اتحادیه توانایی پاسخگویی به رشد مسافران را هم دارد.

وی بیان کرد: پیش فروش بلیت اتوبوس برای ایام نوروز اوایل اسفند آغاز می شود و با وجود استقبال خوب از حمل ونقل جاده ای هم امکان افزایش قیمت در هیچ مسیری وجود ندارد.

عامری تصریح کرد: مسافران با برنامه ریزی سعی کنند از طرح پیش فروش بلیت استقبال کنند و ازاین طریق بلیت خریداری کنند تا با مشکل کمتری در این زمینه مواجه شوند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری درباره رشد ناوگان حمل و نقل مسافری گفت: سرویس ناوگان حمل و نقل جاده ای یک تا دو درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که این موضوع موجب بهبود سرویس دهی به مسافران در سال آتی می شود.

مهر

کد خبر 68099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha