5تعمیرگاه خودروهای هیبریدی در کلانشهر ها راه اندازی می شود

پرشین خودرو: گروه ایران

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، داتیس خودرو که فعالیت خود را از سال 1392 و در زمینه واردات و فروش خودروهای لوکس آغاز کرده، به تازگی به راه اندازی تعمیرگاه های خودروهای هیبریدی و ارائه خدمات به این خودروها روی آورده است.

 

پایگاه خبری پرشین خودرو برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان با فعالیت های شرکت داتیس خودرو با علیرضا افتخاریان مدیر ارشد بازاریابی شرکت داتیس گفت وگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

 

شرکت داتیس در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

شرکت داتیس اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی را در ایران تاسیس کرده است و به عنوان موسس اولین و مجهزترین تعمیرگاه در این بخش شناخته شده ایم.

 

وضعیت تجهیزات و پرسنل و میزان تخصص آن ها به چه صورت است؟

این شرکت از تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصصی برخوردار است تا آنجا که بسیاری از تاکسی های هیبریدی به منظور تعمیر، به این تعمیرگاه آورده می شوند. برخی از نیروهای شرکت داتیس داخل کشور و برخی دیگر در کشورهای کانادا و ژاپن و تحت نظر متخصصان کانادایی آموزش دیده اند. درمیان مربیان این شرکت از مهندسان ارشد تویوتای کانادا نیز حضور داشتند.

 

شرکت داتیس با کدام یک از تولیدکننده های خارجی همکاری می کند و نمایندگی کدام یک از آنها را در اختیار دارد؟

داتیس از نمایندگی انحصاری برخی شرکت ها در ایران بهره می برد؛ از جمله آنها می توان به هایکو (Heico) آلمان اشاره کرد که تحت لیسانس سوئد به تولید خودروهای ولوو می پردازد. با امضای قرارداد با این شرکت و تاسیس نمایندگی آن، توانستیم مشکلات مربوط به قطعات خودروهای سواری ولوو را در کشور حل کنیم. از سوی دیگرنمایندگی انحصاری تاکومی ژاپن را در اختیار داریم. این شرکت هم به صورت تخصصی به تولید روغن موتور می پردازد و برای خودروهای هیبرید روغن موتور مخصوص تولید می کند که محصولات این شرکت در کمپانی های ژاپنی و آلمانی نیز استفاده می شود.

 

آیا داتیس فقط به خودروهایی که از شرکت خریداری شده باشند خدمات ارائه می کند یا در زمینه خدمات با دیگر تولیدکنندگان خودروهای هیبریدی هم همکاری دارید؟

این شرکت الزامی برای ارائه خدمات تنها به خودروهای خودش ندارد. اگر خودروهای هیبریدی از شرکت داتیس خریداری شوند، گارانتی 5 ساله به آنها ارائه می شود و متعهدیم به آنها خدمات ارائه کنیم و اگر خودرو از شرکت داتیس هم خریداری نشده باشد، باز هم به آنها خدمات ارائه می کنیم اما با شرکت های تولیدکننده خودروهای هیبریدی قرارداد مشخصی در زمینه ارائه سرویس نداریم.

 

شرکت داتیس چند نمایندگی در شهرهای ایران دارد؟

در حال حاضر به گسترش تعمیرگاه روی آورده ایم و قرار است در چند ماه آینده تعمیرگاه غرب تهران تاسیس شود و در سال آینده 5 تعمیرگاه در کلانشهرها کشور راه اندازی خواهد شد. در حال حاضر تنها در تهران به ارائه خدمات می پردازیم که تعمیرگاه مرکزی در شرق تهران قرار دارد و تا دو ماه آینده شعبه ای هم در غرب تهران افتتاح خواهد شد.

کد خبر 68562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرادی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    0 0
    من از خدمات تعمیرگاهشون استفاده کردم پرسنل خیلی خوش برخوردی دارن.
  • مشتری سابق داتیس خودرو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    1 0
    داتیس خودرو با تبلیغات وسیع - بنده و بسیاری دیگر را به دام انداخت- پول گرفت ولی خودرو وارد نکرد- پول را هم تا کنون پس نداده- تازه می خواهد ولوو پیش فروش کند! و از مردم بخت برگشته پول بگیرد و....