کد خبر 68575
۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

پرشین خودرو: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به مهلت تمدید شده داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند.

به گزارش«پرشین خودرو»،  حسین توکلی در گفتگو با مهر اعلام کرد: تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطلبان نیز تا امشب اول اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که تاکنون ثبت نام کرده اند نیز می توانند در فرصت باقیمانده با ورود به سایت سازمان سنجش در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

توکلی ادامه داد: هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در صورت علاقمندی به انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین شرکت در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب باید کارت اعتباری مربوط به آنها را جداگانه خریداری کند.

آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

منبع: جام جم

 

کد خبر 68575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha