کد خبر 68608
۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
مسیرهای فرعی کوهستانی شفت برف روبی شد

پرشین خودرو: فرمانداری شفت با بیان این‌که بیشتر مسیرهای فرعی امروز با تلاش نیروهای امدادی و خدماتی شهرستان شفت بازگشایی شده است، گفت: برف‌روبی برخی مسیرهای فرعی کوهستانی امروز انجام خواهد شد.

به گزارش  پرشین خودرو،  و به نقل از فرمانداری شفت، «محمدرضا محسنی» در حاشیه بازدید از روستای مژدهه با اشاره به بارش سنگین برف در این شهرستان به‌ویژه مناطق کوهستانی گفت: همه محورهای اصلی شهرستان باز است.

وی با بیان این‌که بیشتر مسیرهای فرعی امروز با تلاش نیروهای امدادی و خدماتی شهرستان شفت بازگشایی شده است، افزود: برفروبی برخی مسیرهای فرعی کوهستانی امروز انجام خواهد شد.

محسنی با اشاره به این‌که برف‌روبی یک کیلومتر باقی‌مانده از مسیر کوهستانی مزگده و خرم‌کش، چماچا و مژدهه بالا نیز امروز انجام خواهد شد، اظهار کرد: راه ارتباطی شفت به بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم باز است.

وی با بیان این‌که اکنون در شهرستان شفت قطعی گاز نداریم، افزود: گروه‌های فنی برق برای برطرف کردن مشکل تک خانوارها در روستاهای مختلف در حال خدمات‌رسانی هستند.

فرماندار شفت در ادامه با اشاره به احتمال یخبندان در روزهای آینده خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان عالم‌پرور شفت درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و مشارکت با نیروهای امدادی از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در صورت استفاده از خودرو حتماً با زنجیز چرخ و تجهیزات کامل وارد معابر شوند.

ایسنا

کد خبر 68608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha