کد خبر 68615
۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
نمایش استیشن جدید i30 در آستانه نمایشگاه ژنو

پرشین خودرو: احتمالا این خودروساز ظاهر موقر و معمول i30 های معمول را حفظ می‌کند. با توجه به آنچه از i30 نمایش داده شده در تیزر می‌توان دریافت، افزایش طول سقف و مجموعه جدیدی از چراغ‌ها در نمای عقب است.

به گزارش پرشین خودرو، هیوندایی در تیزری از استیشن‌های جدید i30 که قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی ژنو معرفی شوند، رونمایی کرد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "اتواولوشن"، تمایل و خواست خانواده هیوندایی برای توسعه خانواده i30 در نسخه‌های مختلف استیشن و هاچ‌بک دیگر در حد یک راز نیست و هیوندایی قصد دارد یکی از اولین‌های خود در این زمینه را به نمایش بگذارد.

با توجه به سبک و سیاق هیوندایی انتظار یک شگفتی را نداریم. احتمالا این خودروساز ظاهر موقر و معمول i30 های معمول را حفظ می‌کند. با توجه به آنچه از i30 نمایش داده شده در تیزر می‌توان دریافت، افزایش طول سقف و مجموعه جدیدی از چراغ‌ها در نمای عقب است.

 

نمایش استیشن جدید i30 در آستانه نمایشگاه ژنو

 

انتظار می‌رود خودرو به یک موتور بنزینی 1.4 لیتری از نوع بنزینی و با خروجی 138 اسب‌بخار مجهز شود.

مسلما مدل‌های جدید استیشن i30 با محفظه بار بزرگتر ارائه خواهند شد. همین موضوع باعث افزایش کارایی خودرو شده و آن را برای پیشنهاد یک خودروی خانوادگی مناسب می‌سازد.این خودرو با این مشخصات در برابر استیشن اوکتاویا اشکودا قرار می‌گیرد.

هیوندایی همچنین روی مدل‌های اسپورت تر مدل N از هیوندایی i30 کار می‌کند. براساس آخرین گزارش‌ها، این مدل‌های اسپورت با موتورهای توربوی 2 لیتری بنزینی با قدرت 247 و 271 اسب‌بخار ارائه خواهد شد. البته از این خودرو تا پایان سال جاری خبری نخواهد بود.

عصرایران

کد خبر 68615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha