کد خبر 68812
۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

پرشین خودرو: اتفاقات و نتایج هفته معوقه لیگ برتر فوتسال تمام معادلات بالای جدول را به هم ریخت تا تیم دبیری تبریز با احتساب بازی با طرح و توسعه به ۴ امتیازی صدرنشین برسد.

به گزارش«پرشین خودرو»، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال که روز گذشته برگزار شد (بازی های معوقه لیگ) آبستن اتفاقات و حواشی عجیبی بود. تیم صدرنشین گیتی پسند که در نیم فصل اول یکه تاز لیگ بود و زمانی به تنهایی در صدر جدول و با اختلاف امتیاز زیادی نسبت به سایر تیم ها قرار داشت، با قبول شکست مقابل دبیری تبریز، جایگاهش را در خطر می بیند.

گیتی پسند که هفته گذشته مقابل مس شکست خورده بود، روز گذشته در مسابقه ای که مهدی جاوید بازیکن گلزن خود را در اختیار نداشت، نتوانست از پس دبیری بر بیاید و با نتیجه ۵ به ۷ شکست خورد. با این نتیجه، گیتی پسند ۵۴ امتیازی باقی ماند و دبیری تبریز هم ۵۰ امتیازی شد (با احتساب سه امتیاز دیدار برگزار نشده با طرح و توسعه) تا فاصله امتیاز تیم های اول و دوم به عدد چهار برسد.

باید دید باشگاه گیتی پسند برای خروج از این شرایط و بحران ایجاد شده در هفته های باقی مانده چه راهکاری را اتخاذ خواهد کرد. کنارگذاشتن جاوید از این تیم از یکطرف و نگرانی از کم شدن فاصله امتیازات با تیم های دیگر، گیتی پسند را در فشار قرار داده است. بخصوص اینکه این تیم هفته آینده باید در دیداری حساس به مصاف تاسیسات دریایی برود.

تیم مس سونگون هم دیگر بازنده بزرگ این هفته بود. مسی ها در مسابقه ای که نتیجه آن در نهایت با نتیجه تساوی یک به یک اعلام شد، برابر فرش آرا متوقف شدند. هرچند که گل ثانیه پایانی تیم فرش آرا مورد قبول قرار نگرفت که در اینصورت مس حتی این یک امتیاز را هم در مشهد دشت نمی کرد. برد حفاری مقابل طرح و توسعه و همچنین برد دبیری برابر گیتی پسند باعث شد تا جایگاه مس هم در جدول دچار دگرگونی شود. به این ترتیب که دبیری تبریز جای مس را در رده دوم بگیرد و حفاری هم به یک امتیازی مس برسد.

بدون شک بازی های هفته آینده می تواند بخش عمده معادلات بالای جدول لیگ برتر فوتسال را حل کند. هفته ای که گیتی پسند باید به مصاف تاسیسات برود، دبیری با فرش آرا بازی می کند و مس سونگون برابر مقاومت البرز قرار می گیرد. تیم حفاری هم در خانه خود با یاسین پیشرو دیدار دارد. در صورت توقف گیتی پسند برابر تیم تاسیسات و برد دبیری مقابل فرش آرا، این اختلاف ۴ امتیازی در بالای جدول بازهم کم و کمتر می شود تا در فاصله دو هفته به پایان مسابقات، جذابیت لیگ به اوج خود برسد.

جدول لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و سوم به این ترتیب است:

۱- گیتی پسند ۵۴ امتیاز

۲-دبیری تبریز ۵۰ امتیاز (با احتساب سه امتیاز بازی برگزار نشده با طرح و توسعه)

۳- مس سونگون ۴۹ امتیاز

۴- حفاری اهواز ۴۸ امتیاز

۵- تاسیسات دریایی ۴۴ امتیاز

 

 

 

 

منبع: مهر

کد خبر 68812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha