افزایش سهم خودروهای پاک در سبد وارداتی ایرتویا

پرشین خودرو: ایرتویا به دنبال افزایش واردات خودروهای با کیفیت و کم مصرف و همچنین خودروهای هیبریدی است.

فرزاد صالحی مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، در خصوص برنامه های جدید ایرتویا در سال 2017 گفت: سال جدید میلادی تازه آغاز شده و ما مطمئنا برای سال 2017 برنامه های ویژه ای خواهیم داشت که در زمان های متناوب تعریف شده مشتریان ایرتویا با آنها آشنا می شوند.
وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از رفع تحریم ها فضای کار در حوزه خودرو کمی بهتر شده است و هر روز خبرهای خوشی از برطرف شدن مشکلات در حوزه تجارت و واردات شنیده می شود.
صالحی در مورد تاثیر رفع تحریم های بانکی بر بازار خودرو گفت: بی شک با برداشته شدن همه محدودیت ها فعالان بازار خودرو می توانند برای توسعه فعالیت های خود برنامه ریزی های بهتر و دقیق تری انجام دهند.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های ایرتویا در سال 2017 توسعه فعالیت های خود در حوزه خودروهای هیبریدی است. در سال گذشته حدود 35 درصد از سبد محصولات وارداتی ایرتویا توسط خودروهای هیبریدی پر شد.
مدیر بازاریابی ایرتویا نقش هیبریدی ها در کاهش آلودگی کلانشهرها را مهم ارزیابی کرد و افزود: قدم اول در واردات خودروهای هیبریدی را ایرتویا بسیار محکم برداشت تا بتواند به سهم خود در پاکیزگی هوای تهران و سایر کلان شهرهای ایران، قدمی هر چند کوچک بردارد.
وی مهمترین مزیت توسعه خودروهای هیبریدی در ایران را پاک بودن این خودرو دانست و افزود: اگر دولت در راه تغییر ذائقه مردم از خودروهای معمول به خودروهای پاک شرکت ها را یاری کند، مطمئنا کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا در تهران و سایر شهرهای بزرگ را شاهد خواهیم بود.

فرهنگ سازی برای معرفی خودروهای هیبریدی یک اصل است
مدیر بازریابی شرکت ایرتویا با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقه هیبریدی تویوتا و استقبال بی نظیر اقشار مختلف از آن، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای معرفی خودروهای هیبریدی و مواهب استفاده از آن را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود|: این مسابقه تنها یک شروع برای ایرتویا در زمینه فرهنگ سازی بود و در آینده ای نزدیک شاهد تکرار فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شرکت در مورد خودروهای پاک خواهید بود.
وی افزود: در حال حاضر دو خودروی پریوس و لکسوس NX که هر دو هیبریدی هستند توسط ایرتویا به بازار ایران معرفی شده است اما معرفی هیبریدی های جدید در برنامه ایرتویا برای سال 2017 وجود دارد.
صالحی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور افزایش حضور خودروهای هیبریدی در خیابان های ایران، دولت محترم می تواند ضمن اعطای تسهیلات با نرخ حداقلی به مصرف کنندگان مانند سایر نقاط جهان مثل کشور چین و ...، کمک به فرهنگ سازی استفاده از خودروهای پاک در یک برنامه مدون و حداقل کردن عوارض واردات این نوع خودروها و ... در این راه نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

کد خبر 68897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha