چانگان CS35 آماده تحویل برای سفرهای نوروزی

پرشین خودرو: چانگان CS35 برای سبد نوروزی سایپا انتخاب شده است و علاقه مندان میتوانند به صورت نقد و یا پبش فروش این خودرو را خریداری کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، این شاسی بلند چینی که به تازگی وارد سبد خودرویی سایپا شده است با قیمت 64 میلیون و 26 هزار تومان عرضه شده است و در صورت خرید نقدی این خودرو در بازه ای کمتر از 30 روز به شماتحویل داده خواهد شد.

پیش فروش :

برای پیش خرید چانگان CS35 نیز می توانید 35 میلیون تومان واریز کرده و مابقی را در هنگام صدور دعوتنامه پرداخت نمایید. خودرو در اردیبهشت و خرداد 96 آماده تحویل خواهد بود و سود مشارکت این خرید نیز 20 درصد در نظر گرفته شده است.

پیش فروش اعتباری:

سایپا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در صورت تمایل به خرید چانگان CS35 از تسهیلات اعطایی این خودروساز نیز استفاده کنید.

تسهیلات 25 و 30 میلیون تومانی به شما پیشنهاد شده است و شما تنها کافی است 30 یا 35 میلیون تومان پیش پرداخت وارزی نمایید تا با استفاده از تسهیلات سایپا، از سواری با این شاسی بلند لذت ببرید.

نرخ سود این تسهیلات 21 درصد و زمان بازپرداخت برای شما 12، 18 و 24 ماه در نظر گرفته شده است. موعد تحویل این خودرو در روش اعتباری بهار و تابستان 96 خواهد بود.



 

کد خبر 68905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha