کد خبر 68938
۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
رویایی ترین سفرهای هوایی+تصاویر

پرشین خودرو: در این خبر شما را با مجهزترین هواپیماهای جهان آشنا می‌کنیم.

به گزارش پرشین خودرو،  هواپیما ازجمله وسایلی است که سفر با آن بسیار راحت می باشد. در ادامه شما را با امکانات هواپیماهای مجهز جهان آشنا می‌کنیم.


1-Etihad Airways:
کابین این هواپیما امکانات یک آپارتمان را در خود جای داده است و با تخت و صندلی و حمام شخصی در اختیار مسافران خود قرار می گیرد و هزینه‌ای بالای 11 هزار دلار دارد.
 




 

2- Singapore Airlines:
کابین این هواپیما از تختی بسیار راحت برخوردار می باشد که 89 سانتی متر عرض و 210 سانتی متر طول دارد و بالای آن به صورت تاشو بوده که به راحتی تخت می‌افزاید. هزینه رزو این فضا 18 هزار دلار می باشد.

 


3- Emirates First class:
این هواپیما با اتاقی مجلل و حمام جداگانه در مسیر دبی به نیویورک در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.





 


4- Cathay Pacific Airways First class:
در هنگام سفر با این هواپیما می توانید تلوزیون شخصی، لباس راحتی و نمایشگر ال سی دی که اجازه کنترل نور را به شما می‌دهد، به همراه داشته باشید.

 


5-Thai Airways' royal first class:
کابین  تایلندی این هواپیما دارای تبلت‌های 21 اینچی به همراه تلویزیون است.

 


6- Qanta first class flights:
این هواپیما دارای فضای اضافی و اختصاصی است به گونه‌ای که مسافرین بعد از سوار شدن با لباس‌های راحت و ماسک صورت پذیرایی می‌شوند؛ جالب است بدانید بهترین قسمت این کابین، ماساژ قبل پرواز یا اسپا است.

 


7- Qatar Airway's first class:
در این هواپیما صندلی شما از تختی نرم و راحت از جنس مخمل لذت خواهید برد. این کابین قسمتی لوکس برای صرف نوشیدنی و سرو غذاهای سبک دارد.

 


8-AirFrance La Premiere:
در این هواپیما به شما سوییتی خصوصی پیشنهاد می شود که در آن می‌توانید صندلی خود را تخت‌خواب کنید و راحت به تماشای تلوزیون یا مطالعه بپردازید.

 


9- Japan Airline's Sky Suite 777 first class cabin:
فضاهای این کابین ژاپنی از پوست گران‌قیمت گربه (Woodgrain) درست شده است و دارای محیطی کاملا بسته و فضایی خصوصی است. در کابین این هواپیما شما می‌توانید علاوه بر اینکه سوییت کوچک خود را به تخت‌خوابی راحت تبدیل کنید، از نمایشگری 23 اینچی به علاوه‌ی فضا برای وسایل و سوکت برق جهت شارژ لوازم الکترونیکی نیز استفاده کنید.



 


10- British Airway's first class 787-9 Dreamliner:
کابین این هواپیما یک نمایشگر صفحه‌ی 23 اینچی لمسی برخوردار است. جای این نمایشگر روبروی صندلی مخملی مسافر می باشد. هر جایگاه نیز دارای دو پورت یو اس بی و گاوصندقی شخصی به همراه آینه است.




 

کد خبر 68938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha