حضور تیم های مستند ساز در عملیات های امدادی

پرشین خودرو: دبیرکل جمعیت هلال احمر، گفت: از تمامی استان ها می خواهیم در زمان انجام عملیات امدادی تیم های مستند ساز همراه داشته باشند تا برای پخش آن از صدا و سیما اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش  پرشین خودرو، مصطفی محمدیون در اختتامیه نشست مدیران ستادی و عامل استان های جمعیت هلال احمر؛ مدیران این جمعیت را امانت داران مردم عنوان کرد و افزود: مدیران جمعیت هلال احمر به عنوان امانتداران مردم، با همدلی خالصانه تمامی موانع را از سر راه بر می دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح خادم، اظهار داشت: این طرح مختص به معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نیست و این طرح به صورت عمومی باید در جامعه تزریق شود؛ چرا که با اجرای طرح خادم، آموزش های همگانی در میان آحاد جامعه گسترش می یابد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر به امادگی قبل از وقوع حادثه و برگزاری مانورهای امدادی اشاره کرد و گفت: براساس دستورالعمل ابلاغ شده به تمامی استان ها این مانورها انجام خواهد شد.

به گفته وی، اردیبهشت سال ۹۶ عملیات امداد و نجات نوروزی مورد بررسی قرار می گیرد و نقاط ضعف و قوت اجرای این طرح بررسی خواهد شد.

محمدیون با تاکید بر اینکه در سال ۹۶ نیز همانند سال جاری، سفرهای استانی همراه با روسای سازمان ها انجام می شود و از تجهیزات و امکانات جمعیت هلال احمر در تمامی استان ها بازدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت پشتیبان جمعیت هلال احمر است، تاکید کرد: فعالیت های جمعیت هلال احمر در جهت رفع موانع دولت است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره توزیع ۷۵ دستگاه خودرو میان جمعیت هلال احمر استان ها افزود: مجوز توزیع این خودروها در میان جمعیت هلال احمر استان ها از سوی دولت صادر شده است و تا خرداد ماه سال آتی این ۷۵ دستگاه خودرو توزیع خواهد شد.

درخواست اختصاص ۲۰۰ دستگاه خودروی امدادی

محمدیون درباره دریافت مجوز اختصاص ۲۰۰ دستگاه خودرو برای توزیع در کشور، بیان کرد: در صورتی که ۲۰۰ دستگاه خودرو از سوی دولت به جمعیت هلال احمر اختصاص یابد، بخشی از موانع و مشکلات لجستیکی این جمعیت در زمینه امدادرسانی به هموطنان مرتفع خواهد شد.

وی صدا و سیما را مرکز نشر اطلاعات و اخبار در میان افراد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: از تمامی استان ها می خواهیم در زمان انجام عملیات امدادی تیم های مستند ساز همراه داشته باشند تا برای پخش آن از صدا و سیما اقدامات لازم انجام شود.

مهر

کد خبر 69443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha