حمایت ایران خودرو از خانواده جانباخته حادثه پلاسكو

پرشین خودرو:هم زمان با برگزاری همایش نقش آفرینی زنان گروه صنعتی ایران خودرو در اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار و‌ در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو، همسر یکی از افراد جانباخته در حادثه پلاسكو به استخدام ایران خودرو درآمد.

به گزارش پرشین خودرو، معاون رئیس جمهور در امور زنان ضمن تقدیر از این اقدام ایران خودرو در همایش نقش آفرینی زنان گروه صنعتی ایران خودرو در اقتصاد مقاومتی و توسعه، با اشاره به تقارن روز و هفته گرامی داشت مقام زن و مادر با ماه های پایانی دولت یازدهم گفت: این تقارن فرصتی برای تبیین عملکرد دولت در حوزه زنان است.معمولا در کشورمان دوره اول دولت ها صرف ریل گذاری و تمهید مقدمات برای اجرای برنامه ها و طرح های دولت ها در حوزه های مختلف می شود.


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به عنوان این مراسم یعنی نقش زنان گروه صنعتی ایران خودرو در اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: امسال سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل بود. نباید تصور کنیم با پایان یافتن سال ها عناوین و شعار آن سال هم به پایان رسیده است. دوره اقتصاد مقاومتی به سر نیامده حتی اگر شعار جدیدی هم برای سال آینده داشته باشیم.


مولاوردی اضافه کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به شکل جدی در دستور کار دولت است.بر اساس گزارش اخیر معاون اول محترم رییس جمهوری به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی، به گواهی آمار ارائه شده، اقتصاد ایران در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ مقاومتی تر شده است.


مولاوردی گفت: نقش زنان از ابعاد مختلف در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مهم و موثر است و با توجه به نقش محوری آنها در خانواده و تربیت خانواده و اجتماع، می توانند در گفتمان سازی و تبدیل این سیاست ها به یک مطالبه عمومی نقش بسیار موثری ایفا کنند. ضمن اینکه زنان نیمی از جمعیت ونیروی انسانی کشور را تشکیل می دهند.


وی ادامه داد: البته تاکنون کمتر به این نقش محوری و مهم زنان توجه کافی و مناسب شده است که امیدواریم این نگاه اصلاح شود. زنان می توانند در فعالیتهای آموزشی و ترویجی بسیار موثر واقع شوند و اساسا اقتصاد خانواده و جامعه را با ترغیب خانواده به مصرف کالاهای ساخت داخل تحت تاثیر قرار داده و الگوی مصرف جامعه را اصلاح کنند.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این همایش، حضور زنان در مجموعه ایران خودرو را ارزشمند توصیف كرد و گفت: اقتدار و پشتكار زنان در ایران خودرو عامل مهمی در موفقیت و پیشبرد اهداف ایران خودرو بوده است.


مهندس هاشم یكه زارع تاکید کرد: زنان نیز همگام با مردان می توانند در رسیدن به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو و تحقق اقتصاد مقاومتی اثر گذار باشند.

وی افزود: كاركنان و به ویژه زنان امید، پشتكار و اراده و خود را حفظ كنند و با اثربخشی و مسئولیت پذیری، مدیریت را در حوزه های مختلف یاری كنند.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از بانوان برگزیده ایران خودرو تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 69978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha