کد خبر 70138
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

پرشین خودرو:طی ٢٤ ساعت گذشته، ٤ تصادف در جاده‌های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٤ نفر شده است.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از سایت راهور، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ چهارشنبه در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، گفت: انحراف به چپ سواری پژوپارس در محور کیلومتر ١٧٥ بزمان به مسجد ابوالفضل باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه سواری پراید و کشته شدن ٤نفر شد. پس از برخورد هر دو خودرو دچار حریق شده اند.

وی همچنین درباره تصادفی که مجددا در استان سیستان و بلوچستان ساعت ٤:٣٠ صبح پنجشنبه اتفاق افتاده، توضیح داد:"واژگونی سواری پژو ٤٠٥ در محور کیلومتر ٥ کمربندی محمدان روی داده که متاسفانه ٢ نفر کشته و ٨ نفرمجروح به جای گذاشته است." علت این حادثه تخطی راننده از سرعت مطمئنه و خودروی مذکور حامل افاغنه غیرمجاز بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت ٤:٣٠ پنجشنبه در شمال استان فارس همزمان تصادفی دیگر روی داد، گفت: تصادف بین رنوتندر٩٠ و کامیون بنز در محور کیلومتر ٢٥ اصفهان اتفاق افتاده که ٢ نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

رحمانی افزود:‌ ساعت ٧ صبح پنجشنبه، راننده یک دستگاه سواری پراید به دلیل رعایت نکردن حق تقدم،با یک دستگاه تریلی البرز برخورد کرد و باعث کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد. این حادثه در محور کیلومتر ٤٠ برازجان رخ داده است.

ایلنا

کد خبر 70138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha