ایستگاه‌های اسکان موقت و اطلاع‌رسانی ستاد گردشگری در پایتخت آغاز به کار کرد+جزییات

پرشین خودرو: ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و اسکان موقت ستاد گردشگری شهرداری تهران از روز پنج‌شنبه شروع به کار کرده و تاکنون مسافران نوروزی بسیاری در کمپ‌های اسکان مستقر شده‌اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، فرزاد هوشیار پارسیان رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از برپایی غرفه‌های اطلاع رسانی خبر داد و گفت: ۱۰۰ غرفه جهت اطلاع رسانی در خصوص تورهای گردشگری تدارک دیده شده که تا کنون ۷۰ درصد غرفه‌ها در سطح شهر نصب شده است و تا روز شنبه به طور کامل نصب و شروع به کار می‌کنند. شهروندان می توانند با استفاده از اطلاعات متصدیان این ایستگاه‌ها از آخرین آمار و اطلاعات با خبر شوند.

وی افزود: ستاد گردشگری شهرداری تهران در نظر دارد ۱۱ مرکز اسکان را برای مسافران نوروزی فراهم کند که در حال حاضر تقریبا هشت مرکز اسکان از روز پنج‌شنبه فعال شده و به مسافران نوروزی اسکان داده است.

همچنین بخشی از غرفه های اطلاع رسانی در مناطق ۱۲، ۱۰و ۶ شروع به کار کرده اند و بسته‌های تهرانگردی را به شهروندان ارایه می‌دهند.

هوشیار خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر به صورت شبانه روزی در ستاد گردشگری مستقر در معاونت فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران حضور دارند و از روز پنج‌شنبه از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان هستند.

وی عنوان کرد: شهرداری تهران ظرفیت پذیرش ۱۰۰ هزار نفر در تور گردشگری را فراهم کرده است و تاکنون اپراتورهای ستاد گردشگری با بیش از ۵۰۰ نفر ارتباط برقرار کرده و بیش از ۲۰۰ نفر در تورهای تهراگردی ثبت نام کرده‌اند. بر این اساس ستاد گردشگری پیش بینی می‌کند بیش از ۳۰ هزار نفر در تورهای تهرانگردی ثبت نام کنند.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران عنوان کرد: تمامی سازمان ها و ادارات کل معاونت اجتماعی شهرداری تهران ماموریت های نوروزی متفاوتی را برعهده دارند و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹صبح الی ۱۹ با مراجعه به ستاد معاونت اجتماعی واقع در اتوبان جلال آل احمد، تقاطع کردستان از نمایشگاه تهران قدیم و دستاوردهای شهرداری تهران بازدید کنند.

وی در پایان یادآور شد: ستاد گردشگری در نظر دارد با برنامه ریزی های انجام شده از چهره های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دعوت کند تا با حضور در ستاد از برنامه‌های شهرداری تهران بازدید نمایند.

کد خبر 70151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha