هلال احمر استان سمنان به ۳۹حادثه امدادرسانی کرد

پرشین خودرو: معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر پایان سال به ۳۹ حادثه امداد رسانی شده است، گفت: ۲۱تیم عملیاتی در حوادث مختلف شرکت کردند.

به گزارش پرشین خودرو، علی یحیایی  ضمن بیان اینکه هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۳۹ حادثه در سطح استان سمنان امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: ۱۳ مورد حوادث جاده ای، دو مورد برف و کولاک، دو مورد حادثه شهری، یک مورد زلزله و دو مورد رها سازی رسیدگی شد که در مجموع ۱۸۸ نفر در غالب ۲۱ تیم در این عملیات ها حضور داشتند.

وی بابیان اینکه طی یک هفته گذشته ۲۸نفر در پایگاه های هلال احمر استان سمنان اسکان داده شدند، افزود: این پایگاه طی مسیر آماده خدمت گذاری به مسافران و هموطنان نوروزی که قصد سفر به بارگاه امام هشتم شیعان را دارند، خواهند بود لذا در صورتی که افراد نیاز به دارو، درمان پزشکی و یا اسکان موقت داشتند، می توانند با هلال احمر تماس گرفته و یا در اولین پایگاه از آنها کمک و یاری بخواهند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تعداد حادثه دیدگان هفته گذشته ۴۱۲ را شامل می شود، ابراز داشت: ۱۹تیم امداد و نجات و یک امداد هوایی در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران هستند که در این بین ۱۰۰نفر امر امداد رسانی را در محورهای مواصلاتی استان بر عهده خواهند داشت.

یحیایی تاکید کرد: لذا با توجه به افزایش تردد خودروها در محور تهران-مشهد از رانندگانی که قصد سفر به مشهد مقدس و بالعکس را دارند تقاضا داریم به توصیه های پلیس راه و هلال احمر توجه و با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی به خصوص در حد فاصل نزدیک به ورودی شهرها رانندگی کنند.

مهر

کد خبر 70175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha