استقرار ایستگاه ویژه پلیس در فرودگاه امام

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی غرب ویژه استان تهران از استقرار ایستگاه ویژه پلیس در محور منتهی به فرودگاه امام خمینی به منظور افزایش امنیت در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محسن خانچرلی ، درباره اقدامات انجام شده برای تأمین امنیت و همچنین کنترل ترافیکی فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز اظهار کرد: همه ساله در ایام نوروز شاهد افزایش ترددها به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) هستیم که در این خصوص در قسمت داخلی فرودگاه عوامل پلیس فرودگاه مسئولیت داشته و نسبت به تأمین امنیت و ارائه خدمات به مسافران اقدام می‌کنند. در خارج از فرودگاه نیز شرق فرودگاه تحت حوزه استحفاظی تهران بزرگ است اما قسمت غربی آن جزو حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران محسوب می شود و در همین راستا جلسات مشترکی با پلیس پایتخت داشته‌ایم.

خانچرلی با بیان اینکه در این ایام همکاران من نسبت به کنترل ترافیکی معابر منتهی به فرودگاه امام خمینی(ره) اقدام خواهند کرد، ادامه داد: همچنین گشت‌های اطراف فرودگاه نیز افزایش یافته تا نسبت به تامین امنیت مسافران اقدام شود.

وی با بیان اینکه در قسمت ورودی فرودگاه امام خمینی (ره) ایستگاه ویژه پلیس مستقر شده است گفت: مأموران در ایام نوروز در این بخش مستقر خواهند بود و هدف از استقرار نیز افزایش امنیت و احساس امنیت مسافران داخلی و خارجی است.

ایسنا

کد خبر 70439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha