کد خبر 70479
۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

پرشین خودرو: به دلیل اینکه در محدوده قیمتی 50 تا 80 میلیون تومان تنوع چندانی وجود ندارد لذا پیش بینی می شود تا این بازار در سال 96 در اختیار خودروهای چینی قرار بگیرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، یک کارشناس بازار خودرو از حضور خودروهای چینی در رنج 50 تا 80 میلیون تومان در بازار داخلی به دلیل نبودن رقیب قدرتمند در سال 96 خبر داد.

بابک صدرایی  با بیان اینکه در سال 96 به دلیل نبود خودروهای داخلی متنوع و قدرتمند در رنج قیمتی 50 تا 80 میلیون تومان بازار در تسخیر خودروهای چینی قرار می گیرد گفت: در رنج های قیمتی دیگر بازار با تنوع نسبی خودرو روبرو است ولی به دلیل اینکه در محدوده قیمتی 50 تا 80 میلیون تومان تنوع چندانی وجود ندارد لذا پیش بینی می شود تا این بازار در سال 96 در اختیار خودروهای چینی قرار بگیرد.

وی با اشاره به معرفی چندین محصول جدید داخلی در سال 95 توسط خودروسازان داخلی گفت:در بازار خودروهای زیر 55 میلیون تومان سال گذشته چندین خودروی جدید مانند کوئیک سایپا، دنا پلاس و 207 صندوقدار معرفی شدند که این خودروها در سال 96 وارد بازار می شوند و لذا در این رنج قیمتی با تنوع اندکی روبرو هستیم.

این کارشناس خودرو با بیان اینکه در رنج خودروهای 80 تا 100 میلیون تومان نیز خودروهای فرانسوی و کره ایی جدید وارد بازار شده و یا خواهد شد ادامه داد: هم اکنون خودروهای هیوندا آی 10 و آی 20 از سوی کرمان موتور وارد بازار شده و خودروهای النترا و اکسنت نیز در سال 96 به بازار ایران اضافه می شوند. همچنین خودروی پژو 2008 که عنوان می شود زیر 100 میلیون تومان قیمت خواهد داشت نیز در سال جدید وارد بازار خواهد شد و لذا در این رنج قیمتی نیز در سال 96 شاهد تنوع اندک محصولات خواهیم بود.

صدرایی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا امکان کاهش قیمت خودرو در سال 96 وجود دارد یا خیر گفت: به دلیل افزایش هزینه ها یی که خودروسازان هر ساله با آن روبرو می شوند امکان کاهش قیمت خودرو در سال جدید را پیش بینی نمی کنم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت خدمات پس از فروش از سوی خودروسازان خاطر نشان کرد:بازار خودرو هر روز به سمت رقابتی شدن پیش می رود و لذا در این بازار لزوم توجه بیشتر به موضوع مهم خدمات پس از فروش برای جلب رضایت مشتری احساس می شود.

صدرایی ادامه داد: در حوزه ارائه خدمات پس از فروش اقداماتی انجام شده است ولی هنوز تا رسیدن به استانداردهای روز دنیا فاصله وجود دارد و لذا باید قدم های جدی تری در این عرصه برداشته شود.

کد خبر 70479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha