کد خبر 70482
۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳

پرشین خودرو: روزنامه‌های «ایران» و «جوان» با گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، از دیروز (5 فرودین ماه) نسخه­‌های اینترنتی خود را منتشر کردند و به بررسی رویدادهای کشور دراین ایام پرداختند. در این میان روزنامه «قانون» نیز ضمیمه طنز «بی‌قانون» را که درایام تعطیل، از اول فروردین ماه به صورت اینترنتی منتشر کرده، بر روی سایت خود قرار داده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، روزنامه «جوان» تیتر نخست خود را «من طرف مردم هستم» انتخاب کرده و به سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در کنار حرم مطهر علی‌بن‌موسی الرضا(ع) که درباره اقتصاد و انتخابات سخن گفتند، پرداخته است.

روزنامه «ایران» تیتر نخست خود را «بایدها و نبایدهای رونق تولید واشتغال» انتخاب کرده و دراین راستا گفت‌وگوهایی با برخی کارشناسان اقتصادی وسیاسی انجام داده است.

این روزنامه همچنین مطلبی را با تیتر «209 نامزد زن آماده رقابت با 1078 مرد» منتشر کرده است و به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرده و به بررسی حضور زنان در این انتخابات نیز پرداخته است.

روزنامه «ایران» به سخنان مقام معظم رهبری در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) و پیام نوروزی ایشان پرداخته و درهمین راستا نیز به پیام نوروزی رییس جمهور که سال جدید را سال پیشرفت برای ملت عزیز و اشتغال برای جوانان دانسته، اشاره کرده است.

روزنامه «ایران» همچنین عکس­‌هایی از نوروز در چهار گوشه ایران منتشر کرده و در صفحه آخر خود نیز به بررسی انتشار روزنامه‌­­ها به صورت اینترنتی در گفت‌وگو با برخی کارشناسان پرداخته است.

روزنامه «قانون» نیز ضمیمه طنز «بی‌قانون» را که درایام تعطیل، از اول فروردین ماه به صورت اینترنتی منتشر کرده، بر روی سایت خود قرار داده است.

کد خبر 70482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha