رنو ترزور زیباترین کانسپت از نگاه رای‌دهندگان یک رویداد خودرویی

پرشین خودرو: اگرچه شرکت رنو بیش از 30 سالی می شود که محصولات خود را در بازار ایالات متحده عرضه می دارد اما به نظر می رسد محصولات سال های آینده کمپانی طراحی بهتری نسبت به گذشته خواهند داشت.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از محصولات آینده‌نگرانه این برند خودرو کانسپت ترزور بوده که توانست مورد توجه همگان قرار گیرد. این کانسپت در جریان رویداد Concorso d’ Eleganza Villa d’Este توانست زیباترین کانسپت از نگاه رای‌دهندگان شود.

رویداد Concorso d’ Eleganza Villa d’Este از سال 1929 محلی برای رونمایی از خودروهای کانسپت بوده و هر سال نیز در سواحل Como ایتالیا برگزار می شود.

اما با وجود خودروهای مفهومی بزرگ و قابل توجه جای تعجب داشته که محصول کانسپت رنو یعنی تروزر موفق به دریافت چنین عنوان شد. عنوانی که به آسانی شامل حال هر کانسپتی نشده و به نوعی آن محصول می بایست در زمینه طراحی تقریبا بی رقیب و کامل به شمار رود.

شرکت رنو سال 2016 طی نمایشگاه پاریس بود که کانسپت تمام الکتریکی ترزور را معرفی کرد. ظاهری با صندلی های دو نفره که درب آن به شکل سفینه فضایی باز می شود. رینگ 21 اینچی عقب و 22 اینچی جلو در کنار گلگیرهای پهن، ترزور را به خودرویی قابل توجه تبدیل کرده است. سیستم انتقال قدرت آن از خودروهای فرمول E بهره گرفته شد که می تواند خروجی 350 اسب بخاری به ارمغان آورد. ترزور در کمتر از 4 ثانیه می تواند به 100 کیلومتر برساعت برسد.

این نخستین بار نبود که رنو برای محصولی چون ترزور جایزه دریافت می کند و در مارس 2016 عنوان برترین کانسپت سال را که از نگاه 20 طراح مشهور انتخاب شده به خود اختصاص دهد. این جایزه سال جاری طی نمایشگاه ژنو 2017 به رنو ارائه شد. ترزور تنها یک کانسپت معمولی نیست و رنو در طراحی آن از عناصر مختلفی بهره گرفته تا محصولی چشمگیر را به ارمغان آورد.
 

کد خبر 74315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha