کد خبر 76454
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
این خودروی برقی فراری را پشت سر میگذارد

پرشین خودرو: شرکت Lucid Motors از تولید یک خودروی برقی پرسرعت به نام Alpha Speed Car خبر داده که می تواند با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

به گزارش  پرشین خودرو،  به نقل از دیجیتال ترندز، خودروی مذکور سریع تر از پیشرفته ترین مدل خودروی فراری یعنی LaFerrari حرکت می کند و نکته مهم در این میان برقی بودن خودروی یاد شده است.

خودروی یاد شده در آزمایش های بعدی توانست برخی محدودیت های نرم افزاری را هم پشت سربگذارد و رکورد ۳۷۸ کیلومتر در ساعت را هم ثبت کند. شرکت سازنده می گوید در تلاش است تا سرعت حرکت خودروی یاد شده را باز هم افزایش دهد و رکورد بهتری را به ثبت برساند.

قرار است موتور مدل نهایی این خودرو ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد و بعد از یک بار شارژ کردن باتری های این خودرو طی کردن مسافتی ۶۴۳ کیلومتری با استفاده از آن ممکن باشد. قرار است دو مدل دیگر از این خودرو هم عرضه شود که ارزان قیمت تر بوده و بعد از هر بار شارژ باتری می توانند به ترتیب حدود ۵۰۰ و ۳۸۰ کیلومتر را بپیمایند.

عرضه عمومی این خودروهای برقی به بازار از سال ۲۰۱۹ اغاز می شود. قیمت ساده ترین مدل این خودروها ۶۰ هزار دلار است. اما قیمت مدل های دیگر هنوز اعلام نشده است. قرار است در سال ۲۰۱۹ ده هزار خودرو از این نوع و در سال بعد ۵۰ هزار واحد از آن تولید شود.

مهر

کد خبر 76454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha