کد خبر 77310
۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
چرا سنگاپور بهترین شرکت هواپیمایی دنیاست?

پرشین خودرو: دلایلی وجود دارد که شرکت هواپیمایی سنگاپور را تبدیل به شماره یک دنیا در صنعت هواپیمایی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، اخیرا حتی ایرلاین‌های بزرگ هواپیمایی هم شما را ناامید می‌کنند، اما شرکت هواپیمایی سنگاپور می‌تواند نظر شما را عوض کند. این هواپیمایی در سالهای اخیر به عنوان بهترین شرکت هوایی به کارش ادامه داده و معیار انتخابش هم رای مسافران درباره فاکتورهایی مانند راحتی کابین، سرویسدهی، غذاها، خدمات مشتریان و …. است. در واقع از زمانی که بین شرکتهای هواپیمایی رقابت صورت گرفته هواپیمایی سنگاپور رتبه اول را داشته است. جالب اینجاست که سنگاپور بهترین فرودگاه دنیا را هم دارد.

دلیلش ساده است. یک بار یکی از پروازهای کلاس اقتصادی این شرکت را رزرو کنید و وقتی سوار هواپیما شدید فراموش میکنید که کلاس صندلی شما اقتصادی است نه «فرست کلس». عرض صندلی به خوبی مناسب برای شانههای شماست و طوری طراحی شده که بتوانید پاهایتان را دراز کنید. آرامش و راحتی که این صندلی به شما می‌بخشد باعث می‌شود احساس کنید در خانه هستید.

از امکانات دیگر دو پورت USB، چراغ مطالعه متحرک، جعبه کمکهای اولیه و دیگر امکانات مانند گوشی صداگیری و بار نوشیدنی است. این امکانات باعث می‌شود زمانی که سوار هواپیما می‌شوید با این که سطح اقتصادی را انتخاب کردید فکر کنید در «فرست کلس» هستید.

اگر بلیت «فرست کلس» تهیه کنید روی آسمانها خواهید بود. صندلی چرمی با ابعاد مناسب که به راحتی تختخواب می‌شود. غذاهای بی‌مزه هواپیما را فراموش کنید. این شرکت در محوطه پذیرایی غذاهایی ارائه می‌دهد که با خوردن آن آرامشی که به خاطر داشتن ارتفاع زیاد از سطح زمین از دست دادهاید را دوباره به دست آورید. برای تهیه این غذاها تیمی متشکل از ۸ سرآشپز بینالمللی در هواپیما حاضر هستند. ویژهترین غذاها هم خاویار و استیک هستند. غذاهای متعارف هم در منوی این پرواز دیده میشوند.

عکس‌هایی از بخش اکونومی و فرست کلس این هواپیما را در زیر ببینید.

 

 

 

کد خبر 77310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha