کد خبر 80226
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
نصب ۵۵ دوربین در جاده‌های استان همدان

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از نصب ۵۵ دوربین ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده‌های استان همدان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد رودباری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال نصب ۵۵ دوربین در جاده‌های استان هستیم، اظهار داشت: از این تعداد دیتاهای ۲۳ دوربین فعال و در حال انتقال و ارسال اطلاعات به مرکز مدیریت راه است.

وی افزود: ۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای شریانی همدان وجود دارد که پارسال ۱۱۰ میلیون رکورد را به ثبت رساندند و امسال نیز افزایش ۹ درصدی ترددها ثبت شد.

رودباری با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۷ اکیپ فعال راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند، یادآور شد: مهمترین مقوله در بحث راهداری ارتقای ایمنی جاده‌ها، ایمنی راه‌ها از جمله کنترل پرتگاه‌ها، ایمنی پل‌ها و ایجاد شیب شیروانی در راه‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به افزایش صدور ۹ درصدی بارنامه در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: پارسال صدور بارنامه برای حمل ۱۰ میلیون تن کالا با ۹ درصد افزایش مواجه بوده است.

رودباری ادامه داد: این آمار در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد که با توجه به کاهش میزان صادرات سیمان از همدان این رقم قابل توجه است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در حمل و نقل مسافر نیز همنام‌سازی به سرانجام رسیده است، عنوان کرد: هم اکنون ۳۳۲ دستگاه اتوبوس، یک‌هزار و ۵۲ دستگاه مینی بوس و ۷۷۸ خودرو سواری در حمل و نقل عمومی مسافر استان همدان فعال هستند.

محمد رودباری از وجود ۶ مرکز معاینه ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین با تجهیزات خوب در استان همدان خبر داد و افزود: الزام دریافت گواهینامه معاینه فنی از سوی سازمان حمل و نقل جاده‌ای توانسته تا حدودی ایمنی خودروها در جاده و کاهش تصادفات را فراهم آورد.

کد خبر 80226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha