برخوردبا رانندگانی که مواد مخدر و الکل استفاده کنند

پرشین خودرو: زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین تخلف و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود.

به گزارش پرشین خودرو، سردار علی آزادی در  با بیان اینکه تصادفات فوتی در زنجان طی سالجاری کاهش یافته است، افزود: در این میان زنجان جایگاه ۲۸ تصادفات در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

وی یاد آورشد: در سال ۹۰ تعداد فوتی ها در جاده های زنجان به ۳۵۰ ،۹۱ به ۳۰۵ ، ۹۲ به ۳۱۷ و سالهای ۹۳ و ۹۴ به ترتیب ۲۹۴ و ۲۵۴ نفر رسیده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، مانع افزایش تصادفات می گیرد بنابراین باید برای تحقق این امر مهم آموزش مد نظر قرار گیرد.

آزادی بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس راه بر ناوگان های مسافربری تاکید کرد و گفت: پلیس راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می کند.

وی تصریح کرد: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین تخلف و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان از رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده اند خواست تا نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند و تاکید کرد: شهروندان زنجانی به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.
 

کد خبر 80338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha