کد خبر 80428
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کلاه کاسکت پیشرفته‌ مجهز به دوربین

پرشین خودرو: طراحان عرصه فناوری موفق به تولید کلاه کاسکت جدید و پیشرفته ای شده‌اند که کار را برای موتورسواران بسیار آسان می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو،  امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که حقیقتا پیشرفت فناوری روز به روز بیشتر احساس می‌شود. در حال حاضر دانشمندان در تمامی زمینه ها وارد شده اند و هر روز حرف جدیدی برای گفتن دارند و با اختراعی جدید حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند.

یکی از صنایع پرفروش و سودآور جهان ساخت موتور سیکلت و تجهیزات همراه آن است. کلاه کاسکت‌ها همیشه جزئی جدایی‌ناپذیر از موتورسیکلت هستند و استفاده از آنها برای حفظ سلامتی بسیار لازم و واجب است.

در این میان عده ای از موتورسواران برخلاف فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته ؛ هنگام موتورسواری از کلاه کاسکت استفاده نمی‌کنند و دلیل آنها نیز این است که این کلاه ها هنگام رانندگی دید موتورسوار را کم می‌کنند و سرعت عمل را از او می‌گیرند.

اما این مشکل به تازگی توسط شرکت های سازنده تجهیزات موتورسیکلت حل شده است. کلاه کاسکت جدیدی برای موتور سیکلت ها عرضه شده است که دارای دوربین عقب و صفحه نمایش است و موتور سوار در هنگام راندن موتور به صورت همزمان می‌تواند عقب خود را نیز ببیند.

کد خبر 80428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha