کد خبر 80429
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
واژگونی مرگبار خودروی سواری با 3 سرنشین در تهران

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در بزرگراه شهید چمران خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و 2 مصدوم داشت.

به گزارش پرشین خودرو، سید جلال ملکی  افزود: ساعت 1:36 بامداد حادثه واژگونی خودروی سواری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران مقابل ولنجک به سامانه 125 اعلام و ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک دستگاه خودروی ال 90 با 3 سرنشین مرد جوان به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه در مسیر مخالف واژگون شد‌.
ملکی با بیان اینکه زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مردم در حال بیرون آوردن این 3 نفر از داخل خودرو بودند ادامه داد: با تلاش آتش نشانان این 3 نفر از داخل خودروی سواری خارج شدند که به تایید عوامل اورژانس یک جوان 24 ساله در این حادثه کشته و 2 مرد حدود 35 ساله نیز بدلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.
ملکی با بیان اینکه علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد اظهار کرد: آتش نشانان خودروی واژگون شده را به حالت اولیه برگرداندند و پس از ایمن سازی لازم در ساعت 2:18 بامداد به این عملیات پایان دادند.

کد خبر 80429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha