محور اردبیل- سرچم ایمن‌سازی شود

پرشین خودرو: رئیس پلیس‌راه استان اردبیل به ضرورت ارتقا ایمنی محور اردبیل- سرچم با هدف کاهش تصادفات تأکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، حجت فتاحی صبح پنج‌شنبه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور سرچم به خبرنگار مهر گفت: محور اردبیل- سرچم یکی از محورهای پرترافیک استان محسوب می‌شود که با وجود سپری شدن چند سال از افتتاح آن همچنان نیازمند ایمن‌سازی است.

وی افزود: از جمله بخشی از جاده بعد از تونل ۱۲ به شدت حادثه‌خیز بوده و پیچ‌ها و شیب‌های تند آن موجب شده هر آن احتمال وقوع تصادف وجود داشته باشد.

رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به احصا نقاط حادثه‌خیز جاده اضافه کرد: این محور به دلیل مسافت کوتاهی که به پایتخت دارد از سوی اتوبوس‌ها و خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد و این در حالی است که هنوز نواقص ایمنی در جاده مشاهده می‌شود.

فتاحی متذکر شد: برای رفع برخی کمبودها پلیس‌راه حضور خود را در این محور پررنگ‌تر ساخته با این وجود انتظار می‌رود نهادهای متولی برای ایمن‌سازی جاده اقدام کنند.

وی با تأکید به اینکه تمامی مشکلات جاده به وزیر راه و شهرسازی اطلاع‌رسانی شد، اضافه کرد: انتظار می‌رود حضور اورژانس و هلال‌احمر نیز در این جاده افزایش یابد.

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: مشکلات ایمنی جاده موجب شده اردبیل- سرچم در اولویت نصب دوربین‌های ثبت تخلفات قرار گیرد تا بتوان با عوامل بازدارنده از بروز حوادث این جاده کاست.

کد خبر 80438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha