نمایشگاه تولیدات جدید ایران خودرو در شاندیز مشهد

پرشین خودرو: نمایشگاه جدیدترین تولیدات ایران خودرو با حضور 16 نمایندگی سه شنبه شب در بازار پدیده شاندیز خراسان رضوی گشایش یافت.

به گزارش پرشین خودرو، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو در این مراسم به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه ١6 نمایندگی ایران خودرو از خراسان رضوی حضور یافته و آخرین محصولات این شرکت از جمله 'ایکاپ پژو'، 'دنا پلاس'، 'تندر پلاس' و سایر محصولات را عرضه کرده اند.
مصطفی خان کرمی افزود: در این نمایشگاه همچنین شرایط ویژه فروش نقدی، نقد و اقساط و پیش فروش ویژه نمایشگاه نیز ارائه شده است.
وی اظهار کرد: با تغییر رویکرد ایران خودرو در برپایی نمایشگاه های داخلی، نمایندگی های فروش محصولات این شرکت به صورت بومی و منطقه ای فروش را انجام می دهند و در نمایشگاه های استانی به صورت مستقیم حضور می یابند.
وی گفت: شرکت ایران خودرو از متنوع ترین محصولات برخوردار بوده و دارای 40 نوع کلاس مختلف این محصولات است.
خان کرمی افزود: در زمینه عمل به بخشنامه ابلاغی از سوی بانک مرکزی در 16 شهریور ماه امسال مبنی بر پیش فروش خودروها با سود 18 درصد، ایران خودرو نخستین شرکت خودروساز بود که به این بخشنامه عمل کرد و در 19 شهریور ماه شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود 18 درصد اعلام شد.
وی اظهار کرد: سهم این شرکت در بازار فروش خودرو داخلی، 54 درصد است و از آنجا که رقبا به سرعت در حال گسترش هستند، توسعه این سهم بسیار دشوار شده اما ایران خودرو تلاش در حفظ این سهم با تنوع سازی و افزایش کیفیت محصولات خود را دارد.
وی گفت: براساس استانداردهای اجباری در بخش سوخت و کیفیت خودرو، 2 محصول این شرکت از نظر استاندارد سوخت در مرز حذف شدن قرار گرفته اند که باید با به روز رسانی آنها از توقف تولیدشان جلوگیری کرد.
معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو افزود: با ارتقای کیفیت تولیدات، طبق هدفگذاری انجام شده خودرو های این شرکت با کارکرد کمتر از 10 هزار کیلومتر نباید به تعمیرگاه مراجعه داشته باشند و برای تحقق این هدف، محصول 'رانا' به صورت آزمایشی در نظر گرفته شد و افزایش کیفیت آن از مرحله قطعه سازی تا آخرین مرحله تولید انجام گرفت.
وی اظهار کرد: این خودرو اکنون با ضمانت یک ساله معرفی شده و کیفیت آن بهتر از محصولات دیگر است.
وی با اشاره به جدیدترین محصول ایران خودرو گفت: هم اکنون 'هایما اس 5' توسط شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان محصول جدید تولید شده و طی چند روز آینده رونمایی می شود.
خان کرمی افزود: قیمت این خودرو مناسب و بین 70 تا 100 میلیون تومان می باشد.
وی اظهار کرد: ایران خودرو خراسان از نظر کیفیت محصول، رتبه نخست را در بین دیگر واحدهای تولیدی ایران خودرو در کشور دارد.
وی گفت: ایران خودرو در حال پیش رفتن به سوی تولید خودروهای اتوماتیک، کم مصرف و دارای موتورهایی در اندازه کوچک با هدف صادرات محصولات می باشد.
وی ادامه داد: هم اکنون بازار هدف صادراتی محصولات ایران خودرو کشورهای عراق، اوکراین و برخی کشورهای آفریقایی است و در نظر داریم 30 درصد محصولات تولیدی در شبکه پژو را به این بازارها صادر کنیم.
خان کرمی افزود: شرکت ایران خودرو همچنین با همکاری دانشگاه ها در حال فعالیت برای تولید چند نمونه خودرو برقی است.
نمایشگاه ایران خودرو تا ٣١ شهریور ماه در بازار پدیده شاندیز شهرستان مشهد دایر است.

کد خبر 80901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha