شرایط فروش اعتباری و نقدی ایران خودرو ویژه مهر96 اعلام شد+جدول

پرشین خودرو: شرکت ایران خودرو شرایط فروش اعتباری و نقدی محصولات خود برای مهرماه ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، ایران خودرو در مهرماه جاری، محصولات پژو پارس بنزینی سال، سه مدل پژو405، سه مدل پژو206، پنج مدل سمند و خودروهای رانا و پژو207 دستی را در طرح فروش نقدی و قطعی عرضه می کند.
لازم به یادآوری است آدرس اینترنتی وب سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو اخیرا تغییر کرده و هموطنان برای ثبت نام در طرح های فروش این گروه صنعتی، صرفا باید به esale.ikco.ir مراجعه کنند.

همچنین بر اساس شرایط فروش اعتباری، دو مدل پژو405، سه مدل پژو206، چهارمدل خودرو سمند و محصول رانا در سبد فروش ایران خودرو در نخستین ماه پائیز قرار گرفته است.

این محصولات در رنگ های متنوع عرضه می شوند و موعد تحویل پژوهای 406 و 206 و سه مدل از محصولات سمند 60 روزه است. تحویل سمند ای.اف.7 بنزینی و محصول رانا 30 روزه پیش بینی شده است.

میزان پیش پرداخت برای خرید اعتباری این محصولات شرکت ایران خودرو حدود 50درصد قیمت نهائی است و مبلغ باقیمانده نیز با نرخ سود 20 تا 22درصد در مدت 12 تا 24ماه دریافت خواهد شد.

هموطنان برای ثبت نام در این طرح فروش یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

کد خبر 80976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha