کد خبر 81044
۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

پرشین خودرو: امکان اضافه کردن فیلترهای چهره حالا نه تنها در استوری‌های معمولی بلکه در ویدئوهای زنده اینستاگرام نیز در دسترس است.

به گزارش«پرشین خودرو»، امکان اضافه کردن فیلترهای چهره حالا نه تنها در استوری‌های معمولی بلکه در ویدئوهای زنده اینستاگرام نیز در دسترس است.

 
 اینستاگرام فیلترهای چهره را به ویدئوی لایو نیز اضافه کرد

از حالا به بعد کاربران اینستاگرام می‌توانند به ویدئوهای لایوی که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند فیلترهای چهره را نیز اضافه کنند.

در این ویژگی جدید شاهد فیلترهای جالب و بامزه‌ای هستیم، یکی از این فیلترها نیز که یک عینک آفتابی را بر روی چهره اضافه می‌کند به صورت کاملاً اختصاصی برای ویدئو‌های لایو به اینستاگرام در هفته‌های آینده اضافه خواهد شد.

اینستاگرام برای قابلیت استفاده از فیلترهای چهره در ویدئوهای لایو فکر همه چیز را کرده است و در عینک آفتابی که به صورت فیلتر بر روی چهره کاربر اضافه می‌شود شاهد بازتاب تصویر هم هستیم.
 
 اینستاگرام فیلترهای چهره را به ویدئوی لایو نیز اضافه کرد
 
پس از تکمیل فرآیند پخش ویدئوی لایو، کاربر می‌تواند آنرا به استوری اضافه کند یا با انتخاب گزینه Discard فرآیند پخش را متوقف نماید.

از طرف دیگر کاربران اینستاگرام قادر هستند قبل و در حین اجرای ویدئوی لایو، فیلترهای مورد نظر را اضافه کنند. انجام این فرآیند نیز بسیار ساده و راحت است و تنها کافی است کاربر آیکون فیلترهای چهره را که در پایین و سمت راست صفحه قرار گرفته انتخاب نماید.
 
 اینستاگرام فیلترهای چهره را به ویدئوی لایو نیز اضافه کرد


این ویژگی هم اکنون در اختیار بعضی از کاربران قرار گرفته است و اینستاگرام وعده داده تا در عرض چند هفته آینده قابلیت استفاده از فیلترهای چهره را در ویدئوهای لایو اینستاگرام برای تمامی کاربران اضافه کند.

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 81044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha