سه کشته حاصل سوانح جاده ای طی 48 ساعت گذشته در همدان

پرشین خودرو: جانشین پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر وقوع سه سانحه جاده ای در 48 ساعت گذشته در این استان سه تن جان باخته و چهار نفر مجروح شدند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ سعید اسماعیلی  اظهار کرد: سانحه نخست در جاده روستای پرلوک رخ داد که در این سانحه یک زوج جوان جان باختند.
وی اضافه کرد: تردد با سرعت غیرمجاز موجب منحرف شدن خودرو از جاده اصلی و واژگونی آن شده و سرنشینان این وسیله نقلیه با وجود باز شدن کیسه هوا به بیرون از خودرو پرتاب می شوند.
جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: این خودروی سواری 10 بار غلت خورده و نبستن کمربند ایمنی موجب پرتاب شدن 2 سرنشین آن به خارج از خودرو و مرگ آنها می شود.
سرهنگ اسماعیلی یادآوری کرد: همچنین روز گذشته سه دستگاه خودروی سواری در جاده 2 طرفه غارعلیصدر برخورد کردند که تصادف زنجیره ای چهار مجروح بر جای گذاشت.
وی افزود: موتور سوار 53 ساله که در جاده روستای پهنه بر در حال تردد بود نیز به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و واژگونی موتور سیکلت جان خود را از دست داد.
در پنج ماهه سالجاری 149 نفر در جاده های برون شهری استان همدان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 نفر معادل هشت درصد کاهش داشته است.

ایرنا

کد خبر 81049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha