کد خبر 81054
۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
هوای پایتخت سالم است

پرشین خودرو: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا ( ۲ مهر)، شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار باشد.

به گزارش پرشین خودرو، حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران به‌تدریج از بعد ازظهر امروز بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه با جهت غالب جنوبی - جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی فردا ( ۲ مهر) برای بیشتر ساعات وزش باد موثر از سمت نواحی جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: این شرایط همچنان در روز دوشنبه ( ۳ مهر) ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده به طور جزیی کاهش خواهد یافت، گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ازن و ذرات معلق طی امروز و فردا، کیفیت هوای تهران در شرایط سالم می‌ماند.

شهبازی در پایان اظهار کرد: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۸۴ در شرایط سالم قرار داشت.
 

کد خبر 81054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha