کد خبر 81065
۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

پرشین خودرو: عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به خبر محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی واکنش نشان داد.

 

واکنش وکیل طارمی به خبر محرومیت این بازیکنبه گزارش«پرشین خودرو»، چندی پیش خبری مبنی بر محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی و همچنین محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به واسطه شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه در فضای مجازی منتشر شد.

پس از انتشار این خبر عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود  توضیحاتی را در خصوص محرومیت این بازیکن و همچنین محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات ارائه داد.

 عبدالصمد ابراهیمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با سلام. در خصوص خبر اعلام شده، رایی به دست من نرسیده، اما فدراسیون و باشگاه خبر را تایید کردند. پیرامون صدور حکم همزمان علیه باشگاه و طارمی باید توجه کرد که موضوع این دو کاملا جداست. بحث شکایت از مهدی فسخ قرارداد یکطرفه بدون دلیل موجه بوده و بحث باشگاه، شکایت ریزه اسپور مبنی بر تحریک طارمی توسط پرسپولیس برای فسخ قرارداد. طبیعتا باشگاه لوایح دفاعی خود را جداگانه توسط وکلایش می‌فرستد و ارتباطی به دفاعیات ما ندارد. مهمترین دلیلی که باشگاه برای عدم تحریک طارمی دارد این است که قرارداد او با ریزه اسپور هفتصد هزار یورو بوده و با پرسپولیس نهصد میلیون. پس این چه تحریکی بوده؟
در هرحال از جزییات رای فردا مطلع می‌شوم و بهتر می‌توانم اطلاع رسانی کنم. این رای قابل تجدیدنظر نزد دیوان داوری ورزش است و باید برای توقف آن دستور موقت گرفت و مانند همه پرونده‌های اینچنینی در آن دیوان سی‌ای اس مورد تجدیدنظر خواهی قرارداد. بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال و تراکتور بابت فسخ یکطرفه قرارداد بازیکنان شان و عدم پرداخت مطالبات بود و با موضوع پرسپولیس متفاوت است."

 واکنش وکیل طارمی به خبر محرومیت این بازیکن

 

 

 

منبع: باشگاه

کد خبر 81065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha