کد خبر 81072
۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کاهش فاصله حرکت قطارها در خط 4 مترو

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران: در خط 1 مترو به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان قطار فوق العاده تجهیز شده است.

به گزارش پرشین خودرو،  مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه اقدامات استقبال از مهر96 را از نیمه دوم شهریورماه آغاز کرده ایم، گفت: در خط 1 مترو به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان قطار فوق العاده تجهیز شده است.
محمد احمدی بافنده با بیان اینکه خط 7 به بهره برداری رسیده است و در اختیار شهروندان قرار دارد، اظهارکرد: هفته گذشته با تلاش عوامل مترو ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس به صورت آزمایشی بهره برداری شد، به طوری که امروز این ایستگاه زیر بار مسافرگیری است.
وی با بیان اینکه ایستگاه های باقی مانده از خط 3 مترو هم به طور کامل به بهره برداری رسیده اند، گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان سرفاصله حرکت قطارها در خط 4 مترو تهران از امروز 4 دقیقه در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: ظرفیت خط4 مترو را به واسطه پایانه شهید کلاهدوز افزایش داده ایم تا ازدحام سال گذشته را شاهد نباشیم.
به گفته وی ایستگاه آزادی-شادمان در حالت معمولی ایستگاهی پرازدحام محسوب می شود. این در حالی است که امروز و همزمان با آغاز سال تحصیلی نیز با استقرار نیروهای ویژه در این خط تلاش می کنیم ازدحام مسافر را کنترل و در صورت نیاز از قطارهای فوق العاده استفاده کنیم.

کد خبر 81072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha