کد خبر 81090
۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
آب سردکن، بلای جان کودک 7 ساله

پرشین خودرو: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: پسربچه هفت ساله در یکی از شهرهای استان در حین نوشیدن آب از طریق آبسردکن دچار برق گرفتگی شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، علی عباسی اظهار داشت: پسر بچه هفت ساله یکی از شهرهای شرق استان که برای نوشیدن آب از طریق آبسردکن اقدام کرده بود به دنبال برق گرفتگی دچار ایست قلبی، تنفسی و آسیب شدید مغزی همراه با اختلالات رفتاری و حرکتی شد.
وی افزود: پسر بچه هفت ساله که برای رفع تشنگی به سراغ آب سرد کن رفته بود به علت برق گرفتگی دچارایست قلبی و تنفسی شد و پس ازاقدامات اولیه احیاء متاسفانه دچار آسیب شدید مغزی وجسمی متعدد ، اختلالات رفتاری ،گفتاری ، هوشی و حرکتی شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تصریح کرد : آنچه مسلم است وسایل برقی مانند آب سردکن ها که در ادارات، مساجد، تکایا، کارخانجات ، دفاتر و معابرعمومی قرار دارد و هیچگونه نظارت و بازرسی دوره ای در مورد صحت عملکرد آن انجام نمی شود.
عباسی تصریح کرد: لازم است مسئولان مربوطه توجه لازم در مورد بازرسی مرتب و نظارت کافی از آب سردکن ها که مورد استقبال عمومی است داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد آسیب جسمی ، نقص عضوی ، از کار افتادگی و فوت کسی نباشیم.

کد خبر 81090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha