شورای سیاستگذاری پنجمین همایش خودرو تشکیل جلسه داد+جزییات

پرشین خودرو: شورای سیاستگذاری پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و اعضاء کمیته های علمی و اجرایی برگزار و موضوعات و نحوه حضور خودروسازان بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، منصور معظمی رئیس هیات عامل ایدرو، با اشاره به موفقیت های صنعت خودرو گفت: وظیفه همه فعالان صنعت خودرو این است که توفیقات حاصله و کارهای انجام شده در این صنعت را به اطلاع مردم برسانند.

وی با اشاره به اینکه این همایش مهمترین رویداد سالانه در صنعت خودرو است، تصریح کرد: از آنجا که همایش امسال با محور زنجیره تامین رقابت پذیر برپاخواهد شد، و با توجه به نیاز امروز کشور و توانمندی قطعه سازان، این همایش می تواند نقش مهمی در این موضوع ایفا کند.

در این نشست مهندس خسروشاهی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در صنعت خودرو، مهندس اعتمادی معاون توسعه حمل و نقل، مهندس ملکی تهرانی قائم مقام ایران خودرو، مهندس هنری کیا قائم مقام ارشد سایپا، مهندس طاهایی مشاور رسانه ای وزیر و روسای کمیته های علمی و اجرایی همایش، موضوعات و نحوه حضور خودروسازان بین المللی را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر 88232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha